|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger litt prishjelpMå ha is i kantina til morgendagens sjakkturnering, men jeg glemte å sjekke hva is koster. Er det noen kloke damer som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Trenger litt prishjelpDet kommer vel helt an på innkjøpsprisen tenker jeg, hvor mye dere ønsker å tjene. 10 kr var kanskje litt billig, eller?
![]() |
#3 |
Pauset
![]() Sv: Trenger litt prishjelp
Det er alltid billigere å kjøpe is i pakker,så penger tjener vi uansett når alle jobber gratis. Jeg er opptatt av at det skal være billigere enn å gå over gata ti 7-11 eller på Bunnpris. Hold kundene i huset! Beliggenheten er veldig sentral denne gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Trenger litt prishjelp10 kr for pinup er ganske rimelig, 15 kr er ganske dyrt. Kroneisen koster vel 17-20-ish i butikk mener jeg å huske, men narvesen har jo ganske ofte tilbud på den til 10 kr. Jeg hadde rundet ned hvis dere har konkurrenter med bedre utvalg over gata.
![]() |
#7 |
Pauset
![]() Sv: Trenger litt prishjelpTakk for hjelpen. Jeg gikk for 15/10 selv om det kanskje er ganske billig. Marginen blir jo grei når det koster 30 for 6 stykk på obs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
![]() Sv: Trenger litt prishjelp
Vi er på samfunnet og da er det to Bunnpriser innen 5 minutters gange. 1 er det vel ikke mer en 2 minutter til fra bakdøra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Trenger litt prishjelpHøres ut som greie priser, ikke for dyrt i alle fall, så da blir det nok solgt mye.
![]() |
|
|