|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barnehagesekken kan inneholde så mangt! Og hva gjør jeg?Jeg skulle tømme barnehagesekken til fireåringen, og åpnet rommet i lokket. Det brukes sjelden, og åpnes heller ikke hver dag. Og der fant jeg... Et fuglereir!
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagesekken kan inneholde så mangt! Og hva gjør jeg?
Godt tips, men jeg har dessverre ikke stor nok fryser. Bare tre skuffer under kjøleskapet, og de er stappfulle...
Ja, det må nok bli løsningen. Hvor mange grader tåler en Berganssekk, tro? Og hvor mange grader tåler fuglelopper?
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagesekken kan inneholde så mangt! Og hva gjør jeg?Den tåler i alle fall finvask, har hatt vår på det mange ganger.
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Barnehagesekken kan inneholde så mangt! Og hva gjør jeg?Fuglelopper overlever vel ikke mange dager uten en fugl, så jeg tipper evt Fuglelopper har avgått med døden allerede. En runde på 40 grader tåler vel sekken?
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnehagesekken kan inneholde så mangt! Og hva gjør jeg?Jeg har vasket bergans sekken på 40 grader med hell etter at arvingen glemte en yoghurt oppi . |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|