|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kva må eg ha med til ungane til syden?Eg skal ha med ungane til syden for første gang og vi blir borte ei veke. Men kor mykje må eg egentlig ha med? På dagtid går en vel stort sett i badebukse/bikini? Vi skal bo på et stort anlegg der vi har alt. Er joggesko viktig eller er det nok med sandalar/crocs?
|
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Min erfaring er at om vi har gode sandaler, så brukes i joggesko. Vi har da altså med gode sandaler til tur og gåing, og lettere "kjippere" til bading. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Hva betyr å rote på seg?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Vi har aldri med joggesko, det hadde jeg droppet. Crocks og sandaler holder lenge. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Vi pleier alltid reise i joggesko, det blir fort litt trakking på flyplasser. Ellers holder det med sandaler og, eller crocs. På dagtid blir det som regel bare bading, 2 sett badetøy er greit. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Et skift pr. kveld? Det måtte jeg ha da de var yngre, men nå klarer eldste seg nok med mindre ihvertfall. Yngste min må nok ha en ny tskjorte hver kveld for han er en gris.
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Vi har pleid å reise med joggesko, men brukser de jo kun på flyet, så det er nok unødvendig.
|
|
|
#9 |
|
Ferdiglada
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Da droppe eg joggesko. Å rote på seg er å søle ja. Ho har fortsatt matspisingsvaner som en treåring, så ho treng nok fort overdel-skift kvar kveld.
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdiglada
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?
Eg har alltid tre par sko med på tur, sandalar, joggesko til trening og et par høghæla til kveldsbruk. Men ungane skal vel ikkje trene.
|
|
|
|
#11 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Jeg var en uke med gutta mine i fjor på et Blue village anlegg, vi gikk stort |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ferdiglada
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Eg skal ha en stor koffert og en liten trillekoffert dei kan dele på å trille. I tillegg skal dei ha kvar sin liten sekk på flyet er planen med pad, pod og ds.
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Synes det høres ut som en god plan, men jeg hadde tatt med en t-skjorte per dag til gutten også. Selv om han ikke søler er det varmt og man blir svett, det er solkrem som setter seg litt på klærne, og når dere ikke har vaskemuligheter er det godt å ha litt å gå på.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Selv om man ikke har vaskemuligheter har man jo mulighet til å skylle opp noen plagg i vasken. Synes alltid det er greit å ha med et par småpakker Bio-tex i kofferten, sånn i tilfelle ullfille, liksom.
|
|
|
#16 |
|
blid
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Og skulle man gå tom for singleter/t-skjorter så er det sikkert et eller annet å få kjøpt også
|
|
|
#17 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Jeg ville tatt med et par kortermede skjorter til gutten din til bruk på kvelden på restaurant.
|
|
|
#18 |
|
Ferdiglada
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Korterma skjorter ja, det var et godt råd, han like pynte seg litt på kvelden.
|
|
|
|
#19 |
|
En som trener
|
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?
Klart du skal pynte deg likevel! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ferdiglada
Sv: Kva må eg ha med til ungane til syden?Ja, eg pynte jo meg, kan jo ikkje gå i hudfarga capri!
|
|
![]() |
|
|