|
|
#1 |
|
Unik
|
Bil, bilstol og alderJada
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Bil, bilstol og alderKnotten sitter i en Römer Kidfix beltestol. Den kan gjøre smalere ved hoftene, i tillegg til at nakkestøtten skrår innover - god å lene hodet på.
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Bil, bilstol og alderHvor liten er 8-åringen da? Og hvor gammel er stolen? Ellers har du kanskje arvtakere slik at du kan kjøpe en stol som arves etterhvert?
|
|
|
#4 |
|
Unik
|
Sv: Bil, bilstol og alderDen såg ganske lik den som me har til jentene, Britax kid pluss. Me har sett på dei, men det er så greit å få andre sine erfaringar. Det virkar litt rart å kjøpe nytt sete til ein 8 åring.
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Bil, bilstol og alder
Da synes jeg godt du kan kjøpe ny stol. Det bør bli minst 2 år til med stolbruk for deres del, sannsynligvis mer.
|
|
|
#8 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bil, bilstol og alderJeg vil anbefale Britax Kid+/KidFix (hvis dere har isofix). Vi har det til begge to. Dette fordi den er lengst i ryggen av beltestolene (fra stump til beltefører). Dvs at han kan bruke den lengst av de beltestolene som er på markedet (jeg har dog ikke målt stoler i år, men så sant ikke det har kommet noe spesielt nytt så gjelder sikkert de målene jeg tok). I tillegg så kan Britax setet justeres i bredden. Det er spesielt fint for de eldre barna
|
|
|
|
#9 |
|
Unik
|
Sv: Bil, bilstol og alderKatta: Det er noko slikt eg og rekner med.
|
|
|
#10 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bil, bilstol og alder
Vi kjøpte nytt sete da størsta var nesten 9. Hun rakk å bruke det 8 mnd. før det ble for lite, men det kunne arves videre til Mellomste da. Størsta var forøvrig 145-147 høy da setet ble kjøpt, og var bikket 150 cm da det ble for lite (Britax KidFix).
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bil, bilstol og alderHeftelser er ikke noe problem overhode bare betalingen gjøres på rett måte - dvs. via banken istedet for dirkete til selger.
|
|
|
#12 |
|
heimføing
|
Sv: Bil, bilstol og alderEnig med mrc, jeg er mindre redd for heftelser enn for ny turbo. Ta en evt. ny bil på NAF-test, er min anbefaling. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bil, bilstol og alderSnuppa er 7 og er god på å fortelle om alle venninnene som får sitte med bare pute. Dette er av de tingene vi voksne bestemmer og hun sitter i sete lenge til (122 cm og 20 kilo).
|
|
|
|
#14 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Bil, bilstol og alderHar nettopp kjøpt Britax Kidfix til mine, meget fornøyd så langt.
|
![]() |
|
|