Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kake/bakst til barnehagens sommerfest

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-12, 11:44   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Kake/bakst til barnehagens sommerfest

Jeg kom plutselig på at jeg må ha med 2 (!!) kaker til barnehagens sommerfest på onsdag. Formen er litt så som så, med nært forestående termin, kranglete bekken, og kraftig forkjølelse sånn på toppen, så baking utgår virkelig. Det er helt ok om jeg kjøper noen slike ... Nå husker jeg da ikke hva de heter heller. Vi er i kategorien "gjærbakst", det er som kanelsnurrkake, med gul krem, melis på toppen, i rund aluminiumsform, og de har de på omtrent alle butikkene for tiden. Nå også i en variant med sjokoladebiter (den er virkelig ikke god). Poenget; Jeg kan kjøpe med meg noen sånne i stedet for å stå og bake selv, uten å bli tatt for å være veldig veldig kjip, eller hur?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.