Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-12, 22:26   #1
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

I vårt nye hjem mangler det ett og annet, og jeg har ikke tid eller ork til å tråle alle mulige btikker for å finne det jeg er på utkikk etter. På handlelista står:

- magnettavle til kjøkkenet (Ikea har bare grå, og det vil jeg ikke ha)
- søppeldunk til hjemmekontoret
- noe til å henge på veggen for å hoolde orden i regninger mm.
- bladkurv til stua

Ikea har disse, men stilen er ikke rett stil. Huset vårt er et gammelt og jeg ønsker meg en koselig landlig stil.


Noen som kan hjelpe? Gjerne nettbutikk, eller en stor kjede som finns lett tilgjengelig

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:27   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Biltema har ihvertfall liten hvit metallplate til magneter.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:36   #3
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Er det en mulighet å spraymale Ikea-tavla i ønsket farge?

Eller passer denne bedre?
Jeg har sånn kurver til div blader/tidsskrifter:


Denne er fra Ikea, men Bohus og andre kjedebutikker har mange lignende kurver. Gamle trekasser (eller "nygamle" rett fra butikken) er også kjekt til oppbevaring

Har du kikket på Kremmerhuset? De har nettbutikk også. Her er det ganske mye i landlig stil

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:39   #4
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Ikea har hvit tavle også.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30159442/

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:42   #5
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Selma: Har letet etter den ikeatavla du viste, uten å finne den (Slependen).
Frøy: Den vite er ikke å få tak i lengre, elllers hadde jeg kjøpt den sist jeg var på ikea.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:45   #6
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Opprinnelig lagt inn av Malus, her.

Selma: Har letet etter den ikeatavla du viste, uten å finne den (Slependen).
Frøy: Den vite er ikke å få tak i lengre, elllers hadde jeg kjøpt den sist jeg var på ikea.

Rart for når jeg ser på lagerbeholdningen hos Åsane så får de jo inn mere i dag slik at de har 164stk på lager i morgen.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:56   #7
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Denne synes jeg er et bra alternativ til "vanlig" magnettavle:
www.ukeplan.no

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 08:47   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Sjekk på kid interiør. Der hadde de sist jeg var, en del sånne koselige ting med landlig stil. Bla. en brevordnerhylle osv. Det var hvitt det jeg så.

  Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 08:51   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Eg kjøpte mi tavle på Perfect Home.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 08:56   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Vi har magnettavle i glass; den kan skrives på med tusj også - greitt for beskjeder.

Kommer i ørten farger og i hvitt så ser den helt nøytral ut. Vi har mørkegrå, og har også gammelt hus.


http://www.chat-board.dk/product/chatboard

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 19-06-12 kl 09:59. Årsak: La til bilde i tillegg til link
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 08:56   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Magnettavlen fra IKEA kan males med tavlemaling eller trekkes med noe kult stoff. Det blir kjempefint.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 09:00   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Opprinnelig lagt inn av Malus, her.

I vårt nye hjem mangler det ett og annet, og jeg har ikke tid eller ork til å tråle alle mulige btikker for å finne det jeg er på utkikk etter. På handlelista står:


- noe til å henge på veggen for å hoolde orden i regninger mm.

Jeg digger denne!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 09:02   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Hvis du er litt smårik så er jo denne fra Vitra helt fantastisk:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 09:06   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)



http://www.gjesdalinterior.no/ds_pro...roducts_id/744


Side 13 her ser du Pefect Home sin: http://perfecthome.mediabook.no/7/



http://perfecthomemarita.wordpress.c...marita/page/2/

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 09:30   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Er ikkje den frå PH eg har faktisk...

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 09:58   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvis du er litt smårik så er jo denne fra Vitra helt fantastisk:

På en måte er jeg enig, den er kul - men mest når den er tom. Jeg synes ikke det er fint å hente opp rotet sitt på veggen som pynt; det må jeg ha i en skuff.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 09:59   #17
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Magnettavlen fra IKEA kan trekkes med noe kult stoff. Det blir kjempefint.

Kan den? Det høres kjempekult ut!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 10:03   #18
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kan den? Det høres kjempekult ut!

Jepps. Jeg har sett at det har blitt gjort. Tenkte jeg skulle kanskje gjøre det selv også. Når jeg får tid. : optimist:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 10:03   #19
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Missa: Chat board er helt fantastisk, hvordan fikk du tak i det. Det selges jo ikke i Norge

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 10:13   #20
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Vis meg en fin... (interiørting jeg mangler)

Princess har en kjempe fin hvit kritttavle med "hylle lommer" til å putte regninger/lapper i og knagger under. Nydelig

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no