|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Praha-tips?Mannen og jeg reiser til Praha om ikke så lenge. Vi skal være der i seks dager, og har ingen andre planer enn å kose oss. Men er det noe vi bare må få med oss? Uansett om det er severdigheter, restauranter e.l. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Praha-tips?Dere må prøve restauranten Brasileiro , som ligger i gaten U Radnice, det beste kjøttet vi noensinne har smakt! http://brasileiro.ambi.cz/en/#restaurace
|
|
|
#3 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Praha-tips?Katedralen på høyden er fantastisk! Få dere en guidet tur dit. Eller er det slettens ikke feil å sitte på takterrassen på hotellet U Prince Hotel for å spise og drikke svære coctails.
|
|
|
#4 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Praha-tips?
Noterer: Skal en lyntur til Praha på mandag. En cocktail å sove på vel være lov selv om man skal tidlig opp på jobb. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Praha-tips?Jeg var i Praha for noen måneder siden også. Da var jeg på restauranten som ligger i tilknytning til bryggeriet som ligger ved klosteret oppe ved borgen. De hadde enkel lokal "bondekost" til en latterlig billig penge. Det smakte veldig godt, og ølet var også bra. Ikke like mye turistfelle som mye av det som er nede i byen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Praha-tips?Jeg spiste også middag på Cafe Imperial, som er i fullstendig gjennomført Art Deco stil interiør. (Hotellet ser også veldig bra ut, men der har jeg ikke bodd). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Takk for tips! Svære coctails på kjærestetur er absolutt ikke å forakte. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Takk for tips! Skal sjekkes ut. Med seks dager til rådighet har vi jo god tid til både det ene og det andre. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Praha-tips?Bakeshop hadde veldig god quiche og digre havrecookies med rosiner.
|
![]() |
|
|