|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursHva er det med de som jobber på Lindex? Jeg synes de er sure og gretne alle mann, iallfall i de to butikkene jeg pleier å gå i. Jeg har ofte hatt lyst til å si noe til dem, og i dag klarte jeg å lire ut av meg noe i det jeg gikk: "Får håpe du kan spandere et smil på den neste kunden din, da."
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekurs
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursJeg handler ikke så mye på Lindex. Men jeg har likevel opplevd akkurat det samme i de to butikkene her i Tromsø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursDe har tydligvis hatt smilekurs på JYSK. Jeg kjente de jammen ikke igjen sist jeg var der. Det var i grunnen litt skremmende. :avsporer:
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursHvorfor akkurat Lindex? Jeg har opplevd det samme der. De er så effektivitetsfokuserte at de glemmer kunden helt, bare om å gjøre å få unnagjort alt så fort som mulig. Kanskje de har hatt effektivitetskurs der?
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursÅÅÅ, jeg hater slike som ekspederer meg uten å verken si et ord til meg eller se på meg. De hilser ikke, sier ikke engang totalsummen på det jeg skal kjøpe og bare snur seg bort før jeg har fått sagt takk og ha det. Og sånne har jeg møtt mange av i det siste.
![]() |
#7 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursJeg har akkurat samme erfaring fra Lindex; sjelden en hyggelig hilsen og smil, litt sånn ovenfra-og-ned hyggelig, og de vet alltid så veldig godt hvorfor og hva, fordi de har lest de interne informasjonsnotatene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursHer er det sånn hos en eller to på Cubus. Spesielt hun ene. Hun måler en opp og ned og i mente og gir ekstremt lite av seg selv. Jeg handler ikke hos henne av prinsipp.
![]() |
#9 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursJeg kjenner alderen tynger, for det irriterer meg med kassadamer som fjåser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursLindex har visst en relativt dårlig personalpolitikk er blitt meg fortalt...(Har ei på attføring fra Lindex der)...Selv synes jeg de er flinke jeg altså...
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() |
#12 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursAkkurat sånn er de på Lindex her også!
![]() |
#13 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursJeg var på Lindx og handler noe småtteri til snuppene mine i dag. Når du nå tar opp dette, så må jeg sannerlig underskrive jeg også! Det var ikke en svært vennlig dame jeg handlet med nei!
![]() |
#14 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursDet er tydelig at Lindex har et problem.
:sjokkert:
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
Veldig stivbeint - Om man f.eks i perioder sliter med å forholde seg til mange mennesker og da ønsker å jobbe en liten periode i løpet av dagen på lageret, så er det bare å glemme - er man satt opp på å jobbe i kassa, så skal man det, selv om noen andre gjerne gjør det for en. "nazirullering" av oppgaver. Kanskje det er bare jeg som synes det er veldig sært, men...
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursHar ikke noen spesiell negativ opplevelse med akkurat Lindex.
![]() |
#17 |
--
|
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursHer orker jeg ikke å gå inn på Lindex mer etter at de maser om jeg har dette Lindex kortet. Og siden jeg ikke har det begynner de på en lang remse på hva jeg går glipp av. Jeg sier at jeg ikke er interessert, men de gir seg jammen meg ikke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Gi ekspeditrisene på Lindex et smilekursDet er jammen mange kunder som kunne trenge høflighets/tak og tone kurs og. Tro meg!!! Mange butikkansatte blir jo behandlet som om de ikke er verdt noe. Kunder kan være ganske stygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er en hyggelig kunde. Så det er ikke pga av meg at de er som de er. |
![]() |
![]() |