Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rar (irrasjonell) oppførsel?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-07, 16:53   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Rar (irrasjonell) oppførsel?

Jeg var i byen i dag med ei veninne. Fra jeg kom fikk jeg kommentarer hele tiden på at jeg sa ting feil. Selv da jeg spurte om de hadde lyst til å være med en dagstur på hytta! Det var visst feil pga jeg ikke kunne gi dem en sikker avtale, men at vi bare tenkte på det, og skulle sende dem en melding om det ble aktuelt.

Jeg kom med EN stk kommentar at jeg "måtte inn å poste noe", som jeg ba om beklagelse for hvis hun oppfattet det krasst, rett etter på. Jeg sa det nok med en litt stresset stemme, men ikke noe personlig rettet. Jeg fikk en overhaling som ikke hører noen steder hjemme i et kvarter! Dama er 35 år!

Etter en og en halv time gikk hun gråtende hjem! I den tiden hadde hun bare svart med enstavelse ord når jeg prøvde å føre en hyggelig samtale.
Altså, jeg står her som et spørsmålstegn.

Hun har veldig mange bekymringer som sitter i hennes eget hode og litt fobier, men dette tok jo helt av.

Hun har vært så irrasjonell en gang før. Da var hun ti uker på vei gravid. Så jeg lurer på om det er gravid galskapen...

Men uansett synes jeg ikke det er noen unnskyldning.

Det hører med til historien at hun har flere slike utfallsepisoder. Hun er feks uvenner med ei anna veninne pga noe lignende. Den veninnen er høyst oppegående og ville bare ikke tolerere slik oppførsel, slik at hun har valgt å ikke være fullt så mye sammen med henne.

Jeg dåååner.... Måtte bare få det ut

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.