Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Taxfree

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-12, 11:48   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Taxfree

Hva pleier dere kjøpe på taxfree?

Vi tenkte å forhåndsbestille taxfreevarene i år siden turene på taxfree butikken pleier å være preget av dårlig tid og jeg er sulten, når går flyet, er det lenge igjen, kan vi få sånn og sånn og sånn osv.
Jeg trenger tips. Både sminke, kremer, parfymer, børst. Ja, alt egentlig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 12:06   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Taxfree

Ooh, jeg har lang handleliste til i morgen, men jeg visste ikke at man kan forhåndsbestille?
Jeg skal kjøpe mascara (alltid, det er korttids-forbruksvare), l'Ôccitane-produkter (ansiktskrem, lipgloss, bodyscrub, håndkrem, sjampo/balsam), solkrem (biotherm, f.eks.). Kanskje en øyeskygge.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 12:19   #3
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøper:

- x antall store poser M&Ms
- noen poser med After Eight (ikke pakkene med de flate sjokoladene, men de små som det er hvit, mørk og lys sjokolade i)
- Tyrkisk pepper
- Panda lakris
- Toblerone
- Kit Kat sjokolade

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 13:11   #4
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sminke, hudkrem, vin og Anton Berg-sjokolade

Gammel 22-06-12, 13:31   #5
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det hender at jeg kjøper parfyme. Ellers bodylotion og deo fra Biotherm hvis jeg trenger påfyll. På hjemreise kjøper vi vinkvoten. Vi er ikke så gode å å ha lager av godteri i huset (det forsvinner dessverre veldig fort), så taxfree-godteriet går jeg rett forbi

Gammel 22-06-12, 16:07   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Kanina: skal man forhåndsbestille må man gjøre det tre uker før avreise eller noe sånt.

Jeg skal kjøpe mascara og deo. Det er bankers sammen med vinkvoten og L'Occitane produkter.
Jeg klarer bare ikke bestemme med for kremer og sminke og slikt :VinglePetter:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 19:19   #7
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg reiste med Ving i påsken. Kjøpte solbriller, ansiktskrem, serum og to Rosemunde topper. Godt fornøyd. Det er veldig lenge siden vi har reist charter, da hadde Apollo tre Kanebo mascara til en veldig fin pris.

Gammel 22-06-12, 19:31   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Neglelakk fra Chanel, sommerdufter, Mac lipgloss, travelpack med tyggis, rosévin.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 21:17   #9
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig sjelden jeg kjøper noe som helst. Forrige mnd. kjøpte jeg en ny parfyme, men sminke og hudpleieprodukter kjøper jeg ikke på taxfree. Det hender jeg kjøper en pakke med vingummi på taxfree når vi kommer hjem, og kanskje ett par flasker med vin.

Men jeg har forhåndsbestilt varer som vist nok skal ligge i flysetet ved avgang i morgen. Aloe vera gel og lotion. Og en flottane Guessklokke.

Gammel 22-06-12, 21:17   #10
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men vi kjøper endel lesestoff i bokhandlen da. Men det er kanskje ikke taxfree.

Gammel 22-06-12, 21:58   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler kun når jeg kommer hjem, jeg orker ikke drasse med meg varer på utreise. Da har jeg også bedre tid. Jeg kjøper alkoholkvoten (fire flasker, mye penger å spare ), og diverse kosmetikk om jeg er i ferd med å gå tom for noe.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 22:16   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøper alltid med meg vinkvoten. Det er svært sjeldent jeg kjøper noe godteri, gjerne en liten ting til barna bare. Så hender det jeg kjøper noe kosmetikk om jeg trenger, som regel Biotherm produkter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.