Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva er det med Ullared?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-12, 17:37   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er det med Ullared?

Ser på tv og nå går denne serien Ullared. Folk står jo timesvis i kø fra kl.07.00 om morran for å komme inn.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 17:43   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det med Ullared?

Veldig mye hyggelig å handle til hyggelige priser. Masse hyggelige mennesker i lange, men hyggelige, køer.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 18:24   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal ikke dit vet jeg, og jeg forstår ikke greia med å stå i kø før de åpner. Langt mindre å gå i kø for å handle masse ting jeg ikke trenger.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 18:30   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Først står de nesten flere timer i kø før de kommer inn, så går de i kø der inne og så opp til flere timer i kø for å betale.

Jeg liker shopping og store senter men tror ikke jeg skal dit altså.

Gammel 23-06-12, 18:35   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker best å handle ting og tang når andre ikke handler. Jeg var dum og gikk på nattåpent her en dag, jeg glemte ut hvor grusomt det er. Masse rot i butikkene, overarbeidede ansatte, kaos og kø i prøverommene og ikke minst grusomt varmt.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 18:52   #6
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har vært der flere ganger. Aldri stått i kø for å komme inn, og heller aldri i uhyggelig lange køer i kassen. Køene varierer nok med tid på året, dag i uken og om det er sol eller regn.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 19:05   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Kunne tenkt meg å dra dit, men mannen nekter.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 19:47   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

I programmet i dag så var det vist høstferien så kanskje ikke rart det var sååå lange køer overalt.

Gammel 23-06-12, 20:59   #9
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Veldig mye hyggelig å handle til hyggelige priser. Masse hyggelige mennesker i lange, men hyggelige, køer.

Og der tenker jeg at jeg skyte inn at jeg var ironisk.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-12, 21:09   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Men, hvor er Ullared? Hvordan kjører man fra Oslo for å komme ned og hvor mange timer?

I tilfelle nysgjerrigheten min tar over og jeg får lyst en dag

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.