|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Vente 7 timer på Stansted med barn?Edit: IKKE i bar, men med barn!
Jente 07 & gutt 09. Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring! Sist redigert av Silje sol : 25-06-12 kl 11:15. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vente 7 timer på Stanstedt med bar?Dere er litt gale ja. Men det går sikkert fint. :-) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Vente 7 timer på Stanstedt med bar?Så lenge det er bar der, så går det nok bra.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Vente 7 timer på Stanstedt med bar?
|
|
|
#9 |
|
Nå også i farger
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vente 7 timer på Stanstedt med bar?Det er i overkant lenge, ja. Både med barn og i baren. Pakk rikelig med underholdende overraskelser og belag dere på å åpne lommeboka for alskens innfall.
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vente 7 timer på Stanstedt med bar?Tar det ikke bare 45 minutter med tog fra Stansted og inn til London sentrum? Kjøp billetter på forhånd, så koster de ikke all verden.
|
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Hmm.. det er jo en mulighet.
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Vente 7 timer på Stansted med barn?Er det forresten noen som har endret billettene hos Ryanair?
|
|
|
#15 |
|
blid
Sv: Vente 7 timer på Stansted med barn?7 timer er lang ventetid, men jeg hadde ikke orket å dra inn til London med små barn for så kort tid. Hvis dere skal være tilbake på flyplassen to timer før avgang og dere bruker en times tid på transport hver vei tur/retur London så har dere tre timer igjen i London. Jeg skulle vært temmelig lokalkjent i London og visst hva jeg skulle brukt den tiden på før jeg dro meg meg små barn på en sånn utflukt.
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Vente 7 timer på Stansted med barn?
Det koster det hvite ut av øyet. En venninne hadde glemt en bokstav i navnet, det kostet henne kr 1.200,-. Du kan evt forsøke å ringe, kanskje de er litt mer medgjørlige pr telefon.
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vente 7 timer på Stansted med barn?
Endre billetter hos Ryanair er dyrt. Tror det er nesten det samme som å bestille nye billetter.
|
|
![]() |
|
|