|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Joggesko med til Tyrkia?Litt rart spørsmål kanskje, men bruker dere å ta med joggesko til dere selv på ferie? Vi skal til Sunwing resort og der er det jo mulighet for å trene, powerwalk om morgenen osv. Men blir det for varmt med joggesko? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Joggesko med til Tyrkia?Jeg pleier å trene med joggesko i syden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Joggesko med til Tyrkia?Ikke rart å spørre. Jeg bruker joggesko minst en time daglig i Norge, så jeg tar dem alltid med på ferier. Erfaringsmessig blir de aldri brukt, dessverre. Det blir rett og slett for varmt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Joggesko med til Tyrkia?Jeg trener alltid når vi er på ferie, og da selvsagt med joggesko. I Tyrkia i juli eller august ser jeg for meg at treningen enten må skje om morgenen eller innendørs pga varmen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Joggesko med til Tyrkia?Veldig varmt, ja, men skal du på treningstur, gå eller løpe på asfalt så holder du sikkert ut den tiden treningen tar, men å tusle rundt i joggesko kommer du neppe til å orke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Joggesko med til Tyrkia?Takk for svar. Jeg tror jeg reiser i joggeskoene så har jeg de i hvert fall med. Håper jeg gidder å trene litt (tenkte på saltreningene) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Joggesko med til Tyrkia?Ta med joggeskoene ja. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Joggesko med til Tyrkia?Vi skal ha med joggesko. Eller gutta skal ha med fotballskoene sine. Det blir garantert fotballspilling.
|
|
![]() |
|
|