Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Joggesko med til Tyrkia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-12, 22:45   #1
Iris
............

Medlem siden: Nov 2010
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Joggesko med til Tyrkia?

Litt rart spørsmål kanskje, men bruker dere å ta med joggesko til dere selv på ferie? Vi skal til Sunwing resort og der er det jo mulighet for å trene, powerwalk om morgenen osv. Men blir det for varmt med joggesko?

Iris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 22:46   #2
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Joggesko med til Tyrkia?

Jeg pleier å trene med joggesko i syden.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 22:50   #3
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg reiste til og fra i joggesko, så mine var uansett med.

Gammel 26-06-12, 22:51   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke rart å spørre. Jeg bruker joggesko minst en time daglig i Norge, så jeg tar dem alltid med på ferier. Erfaringsmessig blir de aldri brukt, dessverre. Det blir rett og slett for varmt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 22:52   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg trener alltid når vi er på ferie, og da selvsagt med joggesko. I Tyrkia i juli eller august ser jeg for meg at treningen enten må skje om morgenen eller innendørs pga varmen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 22:53   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Veldig varmt, ja, men skal du på treningstur, gå eller løpe på asfalt så holder du sikkert ut den tiden treningen tar, men å tusle rundt i joggesko kommer du neppe til å orke.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 22:54   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sunwing har utmerket saltrening med air condition, så ta for all del med treningstøy.

Gammel 26-06-12, 23:18   #8
Iris
............

Medlem siden: Nov 2010
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Takk for svar. Jeg tror jeg reiser i joggeskoene så har jeg de i hvert fall med. Håper jeg gidder å trene litt (tenkte på saltreningene)

Iris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 23:25   #9
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Ta med joggeskoene ja.
Vi trener (jeg og mannen) som regel hver morgen når vi er 14 dager på Kypros hver sommer. Fantastisk måte å starte dagen på. Men en må opp om morgenen, nytter ikke trene for sent (ute iallefall), da blir det vel varmt.
Vi trener som regel fra åtte til ni.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 09:05   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi skal ha med joggesko. Eller gutta skal ha med fotballskoene sine. Det blir garantert fotballspilling.
Vi skal bo på et leilighetskompleks og det er fotballbane like i nærheten og vi blir 3 familier med 7 barn så vi satser på at fotballspillingen blir trimmen for oss voksne i ferien.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:42.