|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sparkebukser uten føtterDet er jeg på jakt etter. Altså i sånn selevariant uten føtter. Gjerne i myk velur. Str. 50. Noe sånt:
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkebukser uten føtterJeg tror jeg så noen små nusselige slike helt ned i str. 40 i går fra Name-it. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sparkebukser uten føtterObelix: Var innom Name it butikken her i byen, men fant ingenting. Skal titte på nett.
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Sparkebukser uten føtterName it, har ikke de da? Ellers er det veldig dårlig sparkebukseutvalg nå synes jeg. Men Me&I har når jeg tenker meg om, de har vi et par av.
|
|
|
#8 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkebukser uten føtterhttp://www.unik-kids.dk/
|
|
|
|
#10 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkebukser uten føtterVi har flere fra Name It og Lindex, både med og uten fot, og i velur.
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sparkebukser uten føtterSe her ja, takk for tips. Får sjekke ut den andre nameit-butikken her før jeg sjekker på nett. Lindex har hatt før, men ikke akkurat nå.
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sparkebukser uten føtterVi har selvsagt Nøstebarnbukse i ull/silke i 50/56.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sparkebukser uten føtterDet er derfor jeg syr de selv. Finner absolutt ingen fine noe sted. Lite til hjelp fra meg.
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sparkebukser uten føtterLevic: Skulle gjerne gjort det, men har ikke tid dessverre.
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Sparkebukser uten føtterJeg har kjøpt mange på Twins på norwegian outlet i Vestby, i merkene lego, fixoni og Pippi. Disse merkene har de på barnashus på alna også, bare til fullpris da... Kjøpt noen på nameit og babyshop å, både med og uten føtter.
|
![]() |
|
|