|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som husker barnehagebagen?Nå skulle jeg fått lagt til bilde, men sliter med det.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som husker barnehagebagen?Nei, aldri hørt om engang. Jeg bruker Toys R Us sine store plastnett (de har f. eks Toy Story, Hello Kitty osv på den ene siden) til det bruket og koster 25 kroner. De er også greie å pakke i til ferie, parkdresser, støvler, badetøy osv.
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Noen som husker barnehagebagen?Er det noe sånt du tenker på? http://www.websitefolder.net/skorpen...id=4&iPageID=4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Noen som husker barnehagebagen?
Vi har ikke Toys R us enda her i byen...
Nja.../den så litt stiv ut. Vil ha ei mjuk lefse!
|
|
|
#6 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Noen som husker barnehagebagen?Vanskelig på iPad dette. Vi har ikke IKEA heller...
|
|
|
#7 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Noen som husker barnehagebagen?Vi bruker blå poser fra IKEA til dette - identisk med den brune i cordfløyel du viser, bare at den er i plast, tåler vann og skitt og kan bare tørkes av - er da mye mer praktisk? Koster i tillegg bare 5 kroner stykket, jeg kan sende deg et par stykker neste gang jeg er innom? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Noen som husker barnehagebagen?
Tusen takk for det, men jeg syns de er så stive og stygge. Og disse hadde bare cord utenpå, mens inni var det sånn stoff som tåler skit.
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen som husker barnehagebagen?Du må sy selv
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Noen som husker barnehagebagen?Hos oss er det IKEAs blå poser som er tingen til det aller meste. Skittentøy, barnehagetøy, støvler, regntøy...Så lenge vi ikke skal reise med fly, tog eller buss bruker vi nesten alltid bare IKEA-poser.
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Noen som husker barnehagebagen?IKEA-poser er greia her også. De aller fleste i barnehagen bruker sånne tror jeg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som husker barnehagebagen?Jeg bruker de store plastnettene fra søstrene Grene. Funker også ypperlig til feriepakking og loftsrydding.
|
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Sv: Noen som husker barnehagebagen?Søstrene Grene sine er fine og greie. Vi får brettet dem fint sammen og lagt i nederste hylle i barnehagen.
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Noen som husker barnehagebagen?Vi har både de toysRus posene og en sånn stor blå fra IKEA, funker meget bra og koster omtrent ikkeno...
|
![]() |
|
|