|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() PallesofaJeg har veldig, veldig lyst på pallesofa.
![]() |
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PallesofaJeg måtte google.
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: PallesofaJeg skal også ha pallesofa - men uten rygg så stengt tatt en palleseng. Har bare tenkt å få tak i paller og beise dem hvite. Utfordringen er bare å få tak i paller uten for mye styr kjenner jeg. Min bedre halvdel er ikke spesielt positiv, men jeg antar han kommer til å se at det ble bra og at jeg hadde rett når prosjektet er gjenbomført. Det blir som regel sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PallesofaJeg vurderer å lage sofa av pallekarmer og terrassebord som sitteflate. Jeg er nemlig ikke så begeistret for alle hulrommene i pallene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PallesofaJeg skal også ha det. med karmer som denne i denne bloggen: http://daisishome.blogspot.no/2012/0...leloungen.html
![]() |
#6 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PallesofaFant dette på daisishome.blogspot.com. Såg en annen blogg tildliger hvor de viser fremgangsmåte på tilsvarende møbler men den bloggen finner jeg ikke nå.
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: PallesofaJa Hulda, det var fint! En karm underst og en pall oppå. Det skal jeg ha! Jeg har kjøpt en tykk sammenrullbar strandmadrass til å ha oppå. Ser for meg at alle sånne enkle puter blir et svare kaos når jeg skal legge meg nedpå. Enklere å ta inn er den også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|