|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hvor kommer disse lampene fra?Jeg fant denne nettsiden, men klarer ikke å se hvor lampene kommer fra? Tenker spesielt på den stripete.
![]() |
#3 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kommer disse lampene fra?Her står det noe Polyanna: http://theapartment.dk/2012/02/glass-globe/
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor kommer disse lampene fra?Å, takk! Men det ser ikke ut til at den er å få kjøpt noe sted.
![]() |
#8 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kommer disse lampene fra?Du får følge med på ebay, kanskje det dukker opp et eksemplar der.
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor kommer disse lampene fra?Ah, den minnet om julekulen vi malte i tredjeklasse på barneskolen jo! :mimre:
![]() |
![]() |
#10 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Hvor kommer disse lampene fra?
Den sikler jeg på hver morgen når jeg trener (:glorie: ), hvordan er prisnivået der egentlig? Havner prisen på nivå med dagens klassikere, eller er det nærmere vanlig brukt-pris? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|