Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Var ikke her jeg skulle sitte i påsken!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-07, 14:57   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Var ikke her jeg skulle sitte i påsken!

Kjekt med mobil.

Siden astmaen fortsatt er på sitt verste og det å gå fra bilen og hit er mer en nok, så tok jeg likegodt med meg dataen på fjellet og koblet den opp mot dataen. Det har jeg ikke gjort før, kjekt at det går.

Ungene koser seg ute, blir ikke så mye skigåing, men deilig å være her. Mammaen sitter litt inne å koser seg med data.

Gammel 04-04-07, 15:01   #2
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var ikke her jeg skulle sitte i påsken!

Data, litt marsipan, en kvikk lunch, og kanskje en appelsin (blir litt gris..), høres helt glimrende ut spør du meg. hihi

Gammel 04-04-07, 23:43   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sitter i campingvogna med mobilen. Akkurat her vi står er det vindstille. Men noen kilometer herfra raser stormen. Godt å ha landsdelens høyeste fjell som skjermer mot vinden. Noen skitur blir det ikke her heller, men du får ha god påske.

Gammel 04-04-07, 23:44   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tatt med trådløst nettverk til svigers, som bor på fjellet. Sitt og kos deg du. God påske.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 00:04   #5
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

God Paaske, og kos deg skikkelig!! God bedring!

5barnsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-07, 00:13   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får du brukt dressen din da, frøken?

Gammel 05-04-07, 00:14   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smarte dama - godt du har noe å finne på, inne, lunt og godt i varmen, mens de andre er ute og blir sure, slitne og kalde i påskesnøen!

Håper du uansett koser deg! Ha en flott påske!

Gammel 05-04-07, 14:16   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Får du brukt dressen din da, frøken?

Nei ikke denne påsken, men har brukt den. Buksa passet kjempebra, men jakka var snau gitt. Noen kilo til, så sitter den tenker jeg.

Nå har stormen inntatt fjellet her også. Innedag på alle sammen. Ungene prøvde seg en halvtime ute, de blåste omtrent bort, men fy så moro de hadde det, har jo ikke opplevd så sterk vind før.

Jeg har overhodet ingenting ute å gjøre. Blir kjedelig å bare sitte inne, kjekt å ha dataen da.

God påske alle sammen.

Gammel 05-04-07, 14:19   #9
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Data, litt marsipan, en kvikk lunch, og kanskje en appelsin (blir litt gris..), høres helt glimrende ut spør du meg. hihi

God påske, og håper dere koser dere masse på hytten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.