Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trading Secrets With The Moon

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 21:14   #1
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trading Secrets With The Moon

med det nå oppløste bandet The Adventures har jeg på vinyl, men skulle så gjerne hatt den på cd.

iTunes har den ikke.
LimeWire har jeg ikke og jeg vil ikke ha det heller. :sær:


På Amazon.co.uk finner jeg den til over £ 30.
Dere som shopper der, hvordan foregår dette i praksis?
Betaler man med VISA?
Hvor lang tid går det før man får varen?

Plata er pent brukt, står det.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:39   #2
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trading Secrets With The Moon

Kan ikke hjelpe deg hvis du vil ha original-cd. Men jeg fant den på allofmp3, så kan du laste den ned til pc'n og brenne deg en cd. Det er ingen gratistjeneste, bare nesten. Denne skiva koster $ 2,03 for 192 kbps, men det blir litt dyrere for bedre kvalitet. Du betaler nemlig for datamengden du laster ned, ikke pr. sang.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:45   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trading Secrets With The Moon

Har du god erfaring med det nettstedet?

Er en smule konservativ med tanke på å legge igjen kortinfo på nettet.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:01   #4
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trading Secrets With The Moon

Ja, bruker det hver gang jeg ikke finner noe i gratisversjon, eller må ha noe lastet ned veldig kjapt.
Det er mange meninger om dette stedet. Noen mener det er ulovlig og styrt av russisk mafia og at det er idioti å legge igjen kortnummer hos de. Jeg ble klar over stedet etter å ha lest et eller annet blad (komputer for all, lyd & bilde, e.l.,husker ikke akkurat hvilket), der redaktøren gikk ut og lovpriste tjenesten. Og det var visstnok både lovlig og sikkert nok. Og jeg har bare positive erfaringer selv. Så jeg kommer til å fortsette å bruke det.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:04   #5
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trading Secrets With The Moon

Det der "russisk mafia" har jeg også hørt. Derav skepsisen. Men den plata har jeg altså veldig lyst på.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no