Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

«Kvinner drømmer om å bli voldtatt»

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-12, 21:47   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

«Kvinner drømmer om å bli voldtatt»

Hva i all verden er det som får en journalist, kvinnelig sådann, til å lage en slik overskrift?

http://www.side3.no/article3428624.ece

Jeg kjenner at jeg ble ganske oppgitt, sint og frustrert når denne dukket opp som sak i det jeg åpnet Nettavisen.

Pokker'n heller, hva slags respektløst signal er det å sende til alle de kvinner som har opplevd at deres nei ikke er blitt tatt for et nei. Og hvordan fyrer ikke en slik overskrift opp under holdningene til de mennen som mener at kvinner egentlig mener ja selv om de sier nei. (Selve artikkelen er ikke så ille, altså, men overskriften syns jeg så ufattelig uakseptabel.)

Jeg har forsøkt å formulere en e-post til journalisten, men jeg kjenner at jeg bare blir veldig sur og temmelig ufin.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.