|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til Orlando med BAJeg skal til juniten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Til Orlando med BAUngene våre på 4,8 og snart 10 var veldig fornøyd med barnemenyen på KLM i sommer iallfall, dessuten fikk de den før de begynte å dele ut den vanlige menyen, det var også stas.
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Til Orlando med BAUngene her har vært veldig fornøyde med barnematen.
|
|
|
#4 |
|
Har diplom
Sv: Til Orlando med BATakk for svar! jeg har bestilt barnemeny. Jeg dropper setene tror jeg. Dt står at barnefamilier får tildelt seter tre dager før avreise, så da kan jeg evt betale for andre seter da. Tror jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Til Orlando med BADere får så mye poeng på den turen ( sannsynligvis) at dere absolutt bør vurdere å skaffe kortet til BA hvis de har. Men vet ikke om det absolutt må gjøres på forhånd, ofte ligger det en reklame i magasinet ombord om innmelding. Bare pass på kvitteringene, så kan poeng ofte etterregistreres. (Jeg fikk en tur/retur København i bonus bare på EN reise jeg gjorde til Thailand.) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Til Orlando med BAVi reiste med Lufthansa og vi reserverte seter. Vi ønsket ikke å bli splittet på en så lang flytur. Fløy med A380, Frankfurt-Miami, så vi sikret oss seter på midtraden, slik at alle fire satt sammen.
|
|
|
#7 |
|
lettere utlada
|
Sv: Til Orlando med BABA er et supert selskap å reise overseas med, og jeg er sikker på at selv om dere ikke reserverer seter så får dere BRA seter.
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Sv: Til Orlando med BATakk for svar! Jeg har registrert meg i kundeklubben til BA. |
|
|
|
![]() |
|
|