|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Inspiria?Jeg må slå ihjel en uke før vi reiser avgårde her og lurer på om vi skal finne på noe.
Sist redigert av star : 11-07-12 kl 21:34. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Inspiria?Mannen og 7-åringen har vært på Inspiria - og var begge veldig fornøyde. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
nuftig
Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Inspiria?Vi var på hotellet og badelandet noen dager en påske for noen år siden (før Inspiria åpnet). Barna koste seg, og stedet var bra.
|
|
|
#11 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Inspiria?Vi var på Inspiria på lørdag, og ungene nikoste seg i 4 timer, og hadde ikke noe behov for å dra hjem, rent bortsett fra at det stengte, så vi hadde ikke noe valg.
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero) Sist redigert av Pamina : 11-07-12 kl 11:28. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Sv: Inspiria?Ja, her sitter vi i nærheten også og beskuer begredelige værmeldinger, så jeg skal rapportere hvis vi tar oss en tur.
|
|
|
|
#14 |
|
Nå da?
|
Sv: Inspiria?Jeg vokste opp et steinkast herfra (da alt var skog), og det har jo den fordelen at besteforeldrene til barna bor her. 7-åringen fikk årskort på Inspiria til jul og elsker det, de er der ofte. Superland og badeland er også supert. Sarp (eller Grålum) er blitt bra altså! Anbefales
|
|
|
#17 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspiria?
Da gjetter jeg på at dere var på Begby?
|
|
|
#19 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspiria?Nei, det tar lenger tid en 1 time. Ca 1 time og et kvarter fra Oslo S, tenker jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|