Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjemme alene-helg: Hvilken TV-serie?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-12, 18:26   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Hjemme alene-helg: Hvilken TV-serie?

Jepp, til helgen er jeg hjemme alene, og tenker at jeg kunne begi meg utpå en ny tvserie! Og derfor trenger jeg litt tips.

Eksempler på serier jeg liker: Fringe, TrueBlood, The Walking Dead, The Good Wife, Private Practice, Grey's, Spooks, Criminal Minds, The Vampire Diaries.

Eksempler på serier jeg ikke liker: Desperate Housewives, Cougar Town, Carnivale, One Tree Hill (de siste sesongene), CSI og alt av sitcoms uten The Big Bang Theory.

Snuser litt på Dixie - kan det være noe? Jeg har sett endel episoder av The Secret Circle, men har vel mer eller mindre bestemt meg for å la den passere... Hva med Once Upon a Time? Har strengt tatt siste sesong av Gossip som jeg ikke har sett, men merker jeg blir litt 'sliten' av å se mange episoder av den serien

Når jeg tenker etter så kunne jeg kanskje tenkt meg en litt feelgood serie Det bør ihvertfall ikke være noe skumle greier med tanke på at jeg er alene og med nyinnstallert alarm

Noen anbefalinger? Skriv gjerne litt kort om serien også hvis du gidder

Gammel 09-07-12, 18:27   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemme alene helg: Hvilken tvserie?

Once upon a time.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 18:28   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemme alene helg: Hvilken tvserie?

Dr Who

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 18:45   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemme alene-helg: Hvilken TV-serie?

Veronica Mars eller Royal Pains ville jeg sett. Eller den canadiske, hva var det nå den het igjen...

Gammel 09-07-12, 18:50   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Noterer!

Veronica Mars har jeg sett og første ses av Royal Pains.

Tror forresten jeg har første sesong av Ringer og Revenge liggende. Er de bra?

Gammel 09-07-12, 18:56   #6
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Being Erica var det jeg tenkte på.

Gammel 09-07-12, 18:57   #7
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

How I met your mother

Gammel 09-07-12, 18:58   #8
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prison Break noke?

Gammel 09-07-12, 18:59   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Dixie, er det Hart of Dixie du mener da? Den kan jeg forresten også anbefale, til tross for at hovedrolleinnehaveren er dritteit.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 19:15   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Being Erica har jeg jo sett at flere anbefaler her inne på forumet. Synposisen virker jo ikke veldig spennende, men skriver den opp og gir den muligens en sjanse

HIMYM liker jeg ikke spesielt. Liker som nevnt ikke sitcoms. Litt for lett for min smak.

Prison Break: Så noen episoder når den kom husker jeg. Fenget ikke spesielt.

Fibi: Ja, det stemmer - Hart of Dixie Er det karakteren eller skuespilleren du synes er teit?

Gammel 09-07-12, 19:22   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Glee, kanskje? Litt usikker ut fra det du sier at du liker/ikke liker, men verdt et forsøk i hvert fall.

Gammel 09-07-12, 19:23   #12
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du ikke sett Breaking Bad? I så fall Breaking Bad.

Gammel 09-07-12, 19:27   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Hart of Dixie er bra, og jeg tror du vil like den. Being Erica er også bra, men jeg måtte slite meg igjennom de to-tre første episodene før jeg syntes den ble likandes.
Call the midwife er en veldig fin britisk serie, om en gruppe jordmødre på 50-tallet. Anbefaler den også.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 19:35   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Glee og Breaking Bad liker jeg ikke

Jeg pleier å gi serier en 4-5 episoder før jeg gir de opp - hvis ikke de er helt håpløse da. Ofte så trenger serier noe tid på å sette seg

Gammel 09-07-12, 19:54   #15
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Six Feet Under. Plutselig har du en helt ny familie.

Gammel 09-07-12, 19:57   #16
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dexter, Dexter, Dexter.

Gammel 09-07-12, 20:00   #17
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Brothers and Sisters, da?

Gammel 09-07-12, 20:09   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Sett: Six Feet, Dexter og Bros&Sis

Gammel 09-07-12, 20:15   #19
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Big Love da?

Gammel 09-07-12, 20:30   #20
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Sett den også, venla

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.