Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kjærestereise

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-12, 21:44   #1
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjærestereise

Jeg blir tjueti i august, og i april neste år har vi ti års bryllupsdag. Vi har antakelig tenkt å ønske oss penger til reise i bursdag og jul frem til da, samt sette inn alle kluter for sparing til en skikkelig reise for oss to. Jeg vil gjerne ha forslag. Det har vært snakket om cruise i Karibien. Det har vært snakket om New York og Miami. Det har vært snakket om noe så "banalt" som bare rett og slett en ånkli Sydentur hvorsomhelst. Vi tenker å utvide påskeferien litt neste år - jeg har en del avspaseringstimer til gode. Hvor vil vi dra?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.