|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I endring
|
FerieplanleggingsfrustrasjonerVi eller jeg forsøker å planlegge ferieturen vår, men jeg er elendig på slik.
|
|
|
#2 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferieplanleggings frustrasjoner
Vi tok Gøteborg-Fredrikshavn for noen år siden, og det var veldig kjekt. Fredrikshavn har en helt fantastisk Palmestrand, og så bodde vi på et Scandic Hotell med stort badeland, The reef elns- Veldig vellykket. Fikk et "familierom" med ett dobbeltrom og et opphold/køyesengsrom, vi var på Skagen, gikk ut til Grenen og så på båtene. Og så dro vi til Aalborg Zoo, som var gøy for barna, men siden jeg ikke er glad i by-zooer, var jeg ikke SÅ imponert...
|
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferieplanleggings frustrasjonerKoster litt, men samtidig så er det på sett og vis 2 i 1, siden badelandet ligger på hotellet.
|
|
|
#5 |
|
I endring
|
Sv: Ferieplanleggings frustrasjonerLysebotn-Sandefjord-Strømstad-Gøteborg-Fredrikshavn-Hirtshals-Stavanger-hjem.
|
|
|
#7 |
|
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferieplanleggings frustrasjonerJa, Universeum var hvertfall veldig bra i høstferien. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
I endring
|
Sv: Ferieplanleggings frustrasjonerOg med ett hotell til 3000kr for 4 netter i Gøteborg så begynner det å komme seg, da mangler vi bare overnatting i Sandefjord og båtene så er vi i boks. Ja det må bestilles også ja.
|
![]() |
|
|