|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Falske negler for nybegynnereJeg fikk støpt negler før jeg dro på ferie. Det ble limt på tipper og smørt på en guffe som måtte herdes under UV-lys. Har jeg fått akrylnegler eller gelnegler?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Falske negler for nybegynnereAntar du har akrylnegler siden du har limt på en tupp?
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Falske negler for nybegynnereDet trodde jeg også, men så var det denne gugga som ble herdet med UV-lampe som gjorde at jeg ble usikker? Dypt inne i neglebloggerenes verden (
![]() |
#5 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Falske negler for nybegynnere
Er ikke så inni dette jeg heller, men med gele støper man en tipp (forlenging) av flytende gele i flere omganger,som herdes i den spesielle lampen mellom hvert lag.
![]() |
#6 |
fri
|
![]() Sv: Falske negler for nybegynnereJeg har hatt begge deler, og brukt tipp hele tiden, så det har ikke noe med det å gjøre. ser ganske likt ut når de gjør det også. Tror det har med den UV-lampa å gjøre om det er gelé eller akryl, og UV-lampa betyr gelé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Falske negler for nybegynnereJeg har bare hatt gelenegler uten tipp og akrylnegler med. Og kan levende se for meg at han asiatiske mannen var skeptisk til andres arbeid. Hun som gjorde mine negler i USA var også alltid det.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Falske negler for nybegynnereAkrylneglene mine ble lagt på tip og etterhvert kun mine egne negler som forsterkning. Det som ble brukt på mine var pulver blandet med en sterk væske, files ned og formes.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 15-07-12 kl 03:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Falske negler for nybegynnereDu kan ha fått acrylnegler med gele-herding. Man kan fint kombinere de to teknikkene.
![]() |
|
|