Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnatting 2 voksne og 3 barn i Trondheim?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-12, 17:26   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Overnatting 2 voksne og 3 barn i Trondheim?

Jeg har invitert min storesøster på et par dagers tur til Trondheim sammen med mine tre jenter. Vi leter nå etter et hotell eller et annet overnattingssted med ok standard. Det bør ikke være veldig dyrt og det bør gjerne være noenlunde sentralt selv om vi kommer med egen bil. Vi vil enten ha 2 rom eller 1 stort familierom.

Vi kjenner Coop Hotellkupp og vurderer det, men vil gjerne høre om noen har andre gode tips?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 18:15   #2
Moia
Feil planet

Moia sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Overnatting 2 voksne og 3 barn i Trondheim?

Foreldrene mine har brukt Fru Schøller leilighetshotell et par ganger mens vi var studenter. NB! Kun ukentlig rengjøring, men grei løsning for familier / grei pris.
http://www.cityliving.no/no/vare-hot...otel-trondheim

Gammel 14-07-12, 18:35   #3
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Det ser ikke ut som Fru Schøller har rom til fem personer. Jeg får iallefall beskjed om at de ikke har det når jeg forsøker nettbookingen deres. Jeg finner rett og slett ingen som har det, heller ikke via Coop hotellkupp.

Noen som vet om femsengs-rom noe sted i Trondheim?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 18:48   #4
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Prøv Scandic hoteller? De har familierom tror jeg. Ellers har gjerne hotell to rom med dør mellom om man ringer og spør de.
Hos Scandic bor barn gratis iallefall.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 18:53   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva heter det leilighetshotellet på nedsiden av Leutenhaven da? Er det lenger?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 18:55   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette tenkte jeg på. http://www.tlh.no/no_rom_og_priser.html

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 19:35   #7
emma-li
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

om du vil bo litt utenfor sentrum kan jeg anbefale birgitta klosterer

http://birgitta.katolsk.no/index.php...mid=39&lang=nb

10 min til byen med bil eller buss rett over gata, kjøpesenter like ved

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 20:55   #8
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nidaros Pilegrimsgård er veldig koselig og har perfekt beliggenhet mellom Gamle bybro og Nidarosdomen. Der er det også gratis parkering.

Jeg vet at det normalt koster 350 pr person pr natt inkludert frokost, men vet ikke om de har egne priser for barn. Rommene er lyse og fine og det er dusj/toalett.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.