|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Overnatting 2 voksne og 3 barn i Trondheim?Jeg har invitert min storesøster på et par dagers tur til Trondheim sammen med mine tre jenter. Vi leter nå etter et hotell eller et annet overnattingssted med ok standard. Det bør ikke være veldig dyrt og det bør gjerne være noenlunde sentralt selv om vi kommer med egen bil. Vi vil enten ha 2 rom eller 1 stort familierom. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: Overnatting 2 voksne og 3 barn i Trondheim?Foreldrene mine har brukt Fru Schøller leilighetshotell et par ganger mens vi var studenter. NB! Kun ukentlig rengjøring, men grei løsning for familier / grei pris.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting 2 voksne og 3 barn i Trondheim?Det ser ikke ut som Fru Schøller har rom til fem personer. Jeg får iallefall beskjed om at de ikke har det når jeg forsøker nettbookingen deres. Jeg finner rett og slett ingen som har det, heller ikke via Coop hotellkupp. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Overnatting 2 voksne og 3 barn i Trondheim?Dette tenkte jeg på. http://www.tlh.no/no_rom_og_priser.html
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Overnatting 2 voksne og 3 barn i Trondheim?om du vil bo litt utenfor sentrum kan jeg anbefale birgitta klosterer |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Overnatting 2 voksne og 3 barn i Trondheim?Nidaros Pilegrimsgård er veldig koselig og har perfekt beliggenhet mellom Gamle bybro og Nidarosdomen. Der er det også gratis parkering. |
|
|
|
![]() |
|
|