Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg trenger planleggingshjelp

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-12, 18:48   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trenger planleggingshjelp

Nå er det rett før jeg blir gal, er det noen her som bare elsker å planlegge ferier og som kan sette sammen en spennende ferie for 2 voksne og 2 barn (3 og 8år) fra lørdag 21.juli og frem til max 2.august. Ferien starter i Lyseboten. Vi kan ta for oss både Norge, Sverige og Danmark.

Spennende reiseruter, hoteller med grei pris og ledig overnatting og ellers gode tips tas mot med stor takk!

Jeg har gått meg fast og mannen er bare teit.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-12, 23:37   #2
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger planleggingshjelp

Da har vi fått bestilt litt i det minste, vi kjører til Kristiansand og tar båten over til Danmark her skal vi overnatte her http://hotelopushorsens.dk/?hotel-opus-horsens,1 i fire netter, det har fått nesten topp score hos trip advisor og koster oss 3200kr for de fire nettene.

Så er planen å kjøre til Frederikshavn og ta båten over til Gøteborg, her kan dere kanskje hjelpe med 3 netters overnatting, fra Gøteborg går turen til Strømstad og båt til Sandefjord. I Sandefjord skal vi overnatte hos min bestevenninne før vi tar turen vestover og hjem.

Kan bli en magisk familieferie i år også.

Gammel 16-07-12, 00:29   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Vi bodde på Raddison Blu Scandinavia i Gøteborg nå i helgen, veldig fornøyd.
Kort vei til alt, ligger i sentrum, og kort vei til Liseberg!(Liseberg-trikken går rett utenfor døra,
og den er litt sånn gammeldags med trikkefører i uniform, koselig!)

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 00:51   #4
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Skal jo være Bruce Springsteen konsert i Gøteborg 27 og 28 juli så dette gjør det vanskelig å finne hotell med normal pris i Gøteborg for perioden 24-27(28), men vi får lete videre.

Gammel 16-07-12, 18:47   #5
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Kan det være en ide og kjøre til København på tirsdagsmorgen og få med oss den byen også for å kjøre til Malmø for overnatting og så kjøre videre oppover Sverige eller er Frederikshavn-Gøteborg den beste løsningen uansett?

Gammel 16-07-12, 20:11   #6
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Jeg klarte å bli enig med meg selv og har bestilt hotell i Sverige også det ble her http://www.naasfabrikerhotell.se/ .

Så håper jeg bare at hotellene er like flotte som de ser ut og kommentarene på Tripadvisor sier at de er. Nå gleder jeg meg til å reise på ferie.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.