|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I endring
|
Jeg trenger planleggingshjelpNå er det rett før jeg blir gal, er det noen her som bare elsker å planlegge ferier og som kan sette sammen en spennende ferie for 2 voksne og 2 barn (3 og 8år) fra lørdag 21.juli og frem til max 2.august. Ferien starter i Lyseboten. Vi kan ta for oss både Norge, Sverige og Danmark.
|
|
|
#2 |
|
I endring
|
Sv: Jeg trenger planleggingshjelpDa har vi fått bestilt litt i det minste, vi kjører til Kristiansand og tar båten over til Danmark her skal vi overnatte her http://hotelopushorsens.dk/?hotel-opus-horsens,1 i fire netter, det har fått nesten topp score hos trip advisor og koster oss 3200kr for de fire nettene.
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger planleggingshjelpVi bodde på Raddison Blu Scandinavia i Gøteborg nå i helgen, veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I endring
|
Sv: Jeg trenger planleggingshjelpSkal jo være Bruce Springsteen konsert i Gøteborg 27 og 28 juli så dette gjør det vanskelig å finne hotell med normal pris i Gøteborg for perioden 24-27(28), men vi får lete videre.
|
|
|
#5 |
|
I endring
|
Sv: Jeg trenger planleggingshjelpKan det være en ide og kjøre til København på tirsdagsmorgen og få med oss den byen også for å kjøre til Malmø for overnatting og så kjøre videre oppover Sverige eller er Frederikshavn-Gøteborg den beste løsningen uansett?
|
|
|
#6 |
|
I endring
|
Sv: Jeg trenger planleggingshjelpJeg klarte å bli enig med meg selv og har bestilt hotell i Sverige også det ble her http://www.naasfabrikerhotell.se/ .
|
![]() |
|
|