Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er "ekte" stoler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-12, 11:19   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hva er "ekte" stoler?

Jeg ønsker meg Eames spisestoler, og har sjekket litt på nett. Noen steder, feks Designers Revolt skriver at de selger kopier. Vitra skriver ikke noe om dette. Men de koster omtrent det samme.

Hvis jeg vil ha ekte, hvordan vet jeg at det er ekte og ikke nyutgivelser? Eller er alle det? Altså enten originale (gamle), nyutgivelser eller kopier?

De på Vitra koster 4500 for to stykker.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 12:03   #2
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er "ekte" stoler?

Vitra selger ekte vare.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 20:51   #3
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "ekte" stoler?

Nå finner jeg ikke igjen den siden, men en annen, Rom til Rom, skriver at de selger Eames fra Vitra til 2100 pr stykk. Høres dette riktig ut, eller er de mye dyrere?

Noen som har erfaring med den nettbutikken, eller kan anbefale andre?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:16   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "ekte" stoler?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Nå finner jeg ikke igjen den siden, men en annen, Rom til Rom, skriver at de selger Eames fra Vitra til 2100 pr stykk. Høres dette riktig ut, eller er de mye dyrere?

Noen som har erfaring med den nettbutikken, eller kan anbefale andre?

Nettbutikken kjenner jeg ikke, men butikken Rom til rom i Trondheim selger i alle fall bare ekte varer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:19   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "ekte" stoler?

Jeg sjekket nettsiden nå, og det er samme butikk. Du kan trygt handle der.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 00:35   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "ekte" stoler?

Takk! Må bare overtale mannen.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no