|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Tapet til gutteromNoen som vil inspirere meg med forslag til tapet på et gutterom. Gutten er skolestarter og jeg ser ikke for meg noe veldig barnlig motiv som må byttes ut igjen ila. få år. Rommet er mest hvitt; hvite vegger, hvitt gulv og hvite møbler, men altså en del sterke farger i detaljene. Typ har vi kjøpt hvit pult med klarblå stol og rød leselampe til, etter guttens eget ønske. Sengen skal pusses og males hvit på ny, og ellers har vi hylle fra Expedit med klargrønne kurver ++
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Tapet til gutteromDet var noen som la ut en verdenskart-tapet i en interiørtråd, akkurat den tapeten tror jeg ville passe veldig fint både til skolestarter og til de gardinene.
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tapet til gutteromJeg kan selvsagt finne andre gardiner også altså, men vi har just kjøpt disse, så derfor tenkte jeg det kunne være greit å ha de en stund. Gutten har egentlig et annet rom, men jeg vurderer nå sterkt å gi han mitt rom (det største), så får jentungen hans rom (mellomst), mens jeg tar det minste som pt. er jentungen sitt. Det er akkurat så stort at jeg får inn dobbeltsengen med litt luft rundt, nattbord og en kommode. Jeg trenger ikke mer. Den store garderoben forblir på det største soverommet uansett og er stor nok til å romme klær til alle 3 (4).
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tapet til gutterom
Jeg ser ikke bildet fra PC på jobb (
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tapet til gutteromJeg tror jeg ville hatt hvite vegger til de gardinene eller andre gardiner til tapetvegg, |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Tapet til gutteromEr forresten tapeten på den veggen gardinene er på? I såfall ville jeg valgt en overmalingstapet for å glatte ut veggene og malt hvitt. Tapeten over er egentlig avhengig av at det er motstående vegg tror jeg.
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tapet til gutterom
Nei, gardinene/vindu er midt på sidevegg for fondvegg. Det er dette rommet som uansett skal tapetseres om, uavhengig av om det er jeg eller guttungen som skal ha det:
![]() |
#9 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Tapet til gutteromHva med denne? (Jeg fikk ikke lagt inn bare bildet.)
![]() |
#10 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Tapet til gutteromJeg ville nok satset på å male over tapeten, og bruke wall stickers. Det koster lite på Ebay etc, og er genialt for et voksende barn
![]() |
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Tapet til gutteromJeg fikk totalt ånden og byttet rundt på alle tre soverommene her på onsdag som var. Reiste så på miniferie, så har ikke fått tatt alt av detaljer enda, men det ble veldig bra. Jeg flyttet inn på forhenværende jenterom, jentungen fikk storebror sitt rom med ny seng og det hele, og guttungen har altså fått mitt (vårt) soverom, og synes det er helt supert; ikke opptatt av at den ene veggen foreløpig er blomstrete.
![]() |
|
|