Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Knall rosa kjole, hva passer til?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-12, 23:00   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Knall rosa kjole, hva passer til?

Enkel og ren modell, figursydd til midt på/rett under knærne, uten ermer men går litt ut på skuldrene. God, litt tykk kvalitet på stoffet, matt og fast.
Hva i huleste styler jeg den med, hvilke farger/typer sko, cardigan, veske, smykker? Noen ideer?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 23:15   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knall rosa kjole, hva passer til?

Sølv?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 23:17   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Som farge på sko ville jeg nok ha valgt sølv eller nude i alle fall.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 23:40   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sølvsandaler høres riktig ut! Har sølvsandaler som sikkert funker til, har fine sølvsmykker fra Celine Engelstad også, men hva med cardigan da, hvilken farge tro?

Gammel 25-07-12, 23:59   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har fått veldig sans for rosa og mørkeblått så eg ville gjort det!

Gammel 26-07-12, 00:03   #6
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Grønt tilbehør som sko og veske? Rosa og grønn kan være lekkert.

Gammel 27-07-12, 22:27   #7
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Sølvsandaler høres riktig ut! Har sølvsandaler som sikkert funker til, har fine sølvsmykker fra Celine Engelstad også, men hva med cardigan da, hvilken farge tro?

Svart?

Tre stk!
Gammel 31-07-12, 22:06   #8
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syregrønn

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 22:11   #9
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Brunt er flott til knallrosa.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 22:18   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grønt er kjempefint til rosa. Men kanskje ikke grønne sko.
Så jeg tror jeg ville gått for pumps i sølv, blå eller brun.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 22:45   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Polyvore, der får man mange tips (ikke at _jeg_ er istand til å kle meg, men dog)

Her er noen tilfeldig valgte forslag derfra for tilbehør til en knall rosa kjole, det finnes en hel, hel haug flere forslag.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-12, 22:48   #12
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg syns gull og gult er litt kult til rosa, men så er eg ingen moteløve. På langt nær.

Gammel 31-07-12, 22:53   #13
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Brunt i rett sjattering kan være utrolig lekkert til rosa også, men skal du ha sølv er det kanskje lekrere med en soft grå cardigan eller en bolero. Her på siden er det en søt en med trekvart erme.

Grey lace bolero

Gammel 31-07-12, 23:38   #14
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Oransje er superflott til rosa!

Tre stk!
Gammel 01-08-12, 01:52   #15
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Standard

Tusen takk for ideer, alle sammen, Polyvore-bildene var en super ide, m^2!
Har funnet ut at kjolen funker fint med mørk blå cardigan og lik farge på skoene. Med perlesmykker til blir det riktig så fint. Litt vel straight kanskje, men absolutt pent og rent.
Leter etter mørk brune sandaler med hæl, har nemlig en sjokoladebrun cardigan som også er pen til.
Grå cardigan til sølvsandalene ville vært fint hvis jeg hadde kledd grått, men det gjør jeg veldig ikke. Hm, får tenke videre på den...
Det kommer forresten mye mørkerøde nyanser nå til høsten, har sett knall rosa brukt sammen med slike også, det er absolutt morsomt, det kan sikkert også være lekkert og ganske modig - mørk rød cardigan og ditto pumps eller sandaler med hæler, kanskje belte også, til den knallrosa kjolen?

Gammel 01-08-12, 02:43   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en kjole som er knallrosa øverst, og knall oransje nederst.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.