|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Padler man kano alene med barn?Man gjør ikke det, eller? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Originala
|
Sv: Padler man kano alene med barn?Gjør man ikke? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Padler man kano alene med barn?Nei egentlig så er jeg litt sånn jassda, det går vel greit Sist redigert av m^2 : 26-07-12 kl 02:06. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Padler man kano alene med barn?100 meter fra land og med redningsvest høres ikke mye uansvarlig ut i mine ører. Hva er det å være redd for? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Originala
|
Sv: Padler man kano alene med barn?Men kjære vene? Da burde dere i alle fall ikke kunne bade, da? Da har dere jo ikke redningsvester en gang? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Padler man kano alene med barn?Risikoen er nok størst ved kjøreturen ja. Kano er jo ganske annerledes enn kajakk hvor man gjerne bør øve litt velt før man begir seg utpå på egenhånd. Kano er mest risikabelt dersom det er motoriserte båter i nærheten og om det er ned fossestryk. Det er det vel ikke snakk om akkurat? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Padler man kano alene med barn?Det må jo være helt greit?! Som Fadese sa - hvis ikke kan dere jo ikke bade en gang! Drit i hva andre sier, og dra ut med kano!
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Sv: Padler man kano alene med barn?Jeg er skeptisk, kjenner jeg, til tanken på kanotur med et barn med lav impulskontroll. Jeg hadde ikke tatt med et barn som jeg ikke var rimelig sikker på at kunne sitte rolig. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Padler man kano alene med barn?Du padler absolutt kano med barn. Selvsagt. Du kjører jo bil med barn, det er flere som dør i trafikken enn i kano. |
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Padler man kano alene med barn?Trenger ikke ny telefon nei. Man har vanntett trekk til mobilen og slikt tåler et kanovelt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Sv: Padler man kano alene med barn?Jeg synes det er helt OK.
|
|
|
#14 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Padler man kano alene med barn?Vi har da gjort det mange ganger på hytta. Tanken på at det skulle være uansvarlig har aldri slått meg.
|
|
|
#16 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Padler man kano alene med barn?Jeg har padlet mye kano, og de velter mye letter enn båt. I alle fall de jeg har padlet. Men med vest så er det ikke noe problem. Det er ikke farlig å ha en kanovelt, men vær obs på at det kan skje. Vi pleier å pakke alt av bagasje i brødposer og tilslutt en søplesekk rundt, også alt opp i sekken. Da holder det seg tørt selv om man skulle ha et uhell, pluss at det flyter. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Padler man kano alene med barn?Hadde absolutt kunnet gjøre det!
|
|
|
|
#18 |
|
Drømmer
|
Sv: Padler man kano alene med barn?
Det Teofelia sa. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Padler man kano alene med barn?Om kanoen velter fordi barnet reiser seg, ja så har det kanskje lært at det er lurt å høre på mamma når hun sier at man ikke skal reise seg i kanoen
|
|
|
|
#20 |
|
This is normal!
|
Sv: Padler man kano alene med barn?Jeg har padlet en del i kano, og jeg synes kanoer kan være veldig ustabile. Spørsmålet for meg ville være om barnet klarer å komme seg til land på egenhånd hvis noe skjer.
|
|
![]() |
|
|