Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan denne funke som "Mørk dress"?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-12, 02:01   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan denne funke som "Mørk dress"?

Det ble digert, men jeg vet ikke hvordan jeg får endret det.
Det er snakk om et sommerbryllup der kleskoden er mørk dress. Jeg har en aktuell kjole, men kunne tenkt meg noe nytt. Dessverre finner jeg veldig få kjoler jeg virkelig liker. D.v.s. at jeg finner mye jeg synes kan være pent, men det blir bare ikke meg. Men denne tror jeg kan funke for meg. Så er spørsmålet om den kan funke med sorte strømpebukser, sorte sko og gjerne et chiffong-skjerf el. i sort. Ja? Nei?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 02:04   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?

Om du droppe strømpebuksa, ja!

Gammel 26-07-12, 02:05   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt "gøy på håret" er den dog.

Gammel 26-07-12, 02:20   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke under noen omstendighet gå uten strømpebukse. Virkelig ikke! Men vil brun være bedre enn sort (jeg tenker ordenlig sort, ikke 20 denier-sort)?
Og gøy på håret er greit. De gangene jeg føler meg fin, så er jeg gjerne litt gøy på håret.

Gammel 26-07-12, 02:23   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Og gøy på håret er greit. De gangene jeg føler meg fin, så er jeg gjerne litt gøy på håret.

Unnskyld at jeg knakk her, men Tussa kommenterte bare modellen. Hun mente det ikke som et tips til deg.

Gammel 26-07-12, 02:26   #6
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Åh, jeg trodde det var kjolen som var litt gøy på håret.
Ja, at jeg har en gøy på håret-kjole. Ikke at jeg rent faktisk er høy på håret, for DET er jeg aldri.

Sist redigert av Fadese : 26-07-12 kl 02:53.
Gammel 26-07-12, 07:55   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Unnskyld at jeg knakk her, men Tussa kommenterte bare modellen. Hun mente det ikke som et tips til deg.

Nei, det er vel kjolen som er gøy på håret, vel.

Jeg liker også veldig mange ting som blir katakterisert som gøy på håret.

Gammel 26-07-12, 08:04   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kjolen passer nok deg veldig godt og når jeg ser for meg denne på deg tenker jeg ikke "gøy på håret", men det har med dine farger og sånn å gjøre. Kleskoder kan jeg ille uttale meg om. Der er jeg hjelpeløs.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:08   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Tussa meinte kjolen men med tanke på håret til modellen kunne det vore et morsomt ordspel.

Gammel 26-07-12, 12:10   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Med sorte strømper og stæsj så syns jeg ja.

Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:10   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror kjolen blir flott til deg, men "mørk dress" er den ikke. Kjøp den til en annen anledning du.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:20   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes slike kleskodepålegg er ganske kleine. Folk må ut med masse penger bare for at vertsskapet ønsker en viss stil. Jeg synes kjolen passer deg. Og du kommer jo til å pynte deg. Det synes jeg får holde i lange baner. Det hadde vært noe annet om du hadde stilt i hullete dongeri, liksom.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:23   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg tror kjolen blir flott til deg, men "mørk dress" er den ikke. Kjøp den til en annen anledning du.

Må si meg enig i dette. Det skal mye til før en jerseykjole blir bryllupsfin i mine øyne (og ja, jeg er nok litt 'jålete' av meg).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:26   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

. Det skal mye til før en jerseykjole blir bryllupsfin i mine øyne (og ja, jeg er nok litt 'jålete' av meg).

Men det er jo ditt problem at du er jålete. Skal andre bruke mange penger på klær de ikke liker, for å tekkes deg?

Gammel 26-07-12, 12:28   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men det er jo ditt problem at du er jålete. Skal andre bruke mange penger på klær de ikke liker, for å tekkes deg?

Nei, kjære vene, men hun spør jo hva vi andre mener? For å 'tekkes meg' - du godeste! Jeg går ikke rundt og 'tenker mitt' om hva andre bryllupsgjester har på seg og føler meg krenket av det, nei.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:28   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden du spør: jeg synes ikke den er "mørk dress". Om jeg synes at du trenger å rette deg slavisk etter kleskoden og kjøpe en kjole du ikke trives med, er en annen sak.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:29   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ellers en skikkelig fin kjole, og definitivt veldig deg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 12:29   #18
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Bluen: Ja, det har du jo rett i. Jeg tror egentlig jeg reagerte på Nennes innlegg om at hun burde bruke noe annet.

Jeg synes heller ikke at den er "mørk dress", men som Teo sier: Er det viktig?

Gammel 26-07-12, 12:31   #19
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

HI spør jo etter meninger, da. Jeg er også såpass jålete og ute av stand til å drite i kleskoder at jeg ville ha latt det legge føringer for mitt kjolevalg.
Jeg synes kjolen er fin, men litt for uformell til å gå under 'mørk dress'.

Gammel 26-07-12, 12:38   #20
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Tja tja.
Jeg takker for alle var, jeg.

Som noen skriver (dere som kjenner meg), så synes jeg kjolen er ganske meg. Jeg har sett litt etter selskapskjoler, men jeg finner dessverre nesten ingenting jeg liker. Størrelsen min begrenser klesvalget mye. Og når jeg i tillegg ser helt lost ut i klassiske selskapskjoler, da blir det vanskelig.

Om noen har tips, så tar jeg selvsagt imot det!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.