Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Underforum om ungene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-06, 10:41   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Underforum om ungene?

Altså, ikke oppdragelse, barnemat eller helse, men morsomme historier (eller kjedelige, for den del), generell barnepludring, kanskje bilder, bursdagshilsener og slikt? Burde vi ha det? :mamma:

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 10:45   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja! Jeg må få skryte av og til.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 10:50   #3
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemmer for!

amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 10:53   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bare hatt eget barn ett år, og jeg har klart behov for å skryte av et av verdens underverker.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 10:55   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis dere klikker på den som heter småtroll, så er det der jeg hadde tenkt å ha slike diskusjoner (der er ikke postet noe enda).

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 10:59   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat! Lager du et underforum for småprat eller noe slikt, kanskje? Sammen med gravideforumet og oppdragelsesforumet?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 11:02   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så det er ikke ønskelig å diskutere der? Jeg har lurt litt på det, for jeg har sett at den type kategori er lite brukt på NM også. Kanjs ejeg kan prøve å bare stenge det for innlegg, og lage et nytt underforum istedet... Skal gå å se hva jeg kan få til.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 11:04   #8
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hvis dere klikker på den som heter småtroll, så er det der jeg hadde tenkt å ha slike diskusjoner (der er ikke postet noe enda).

Ops! Har ikke sett det forumet jeg...Men nå vet jeg! Takk takk!

amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 11:04   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Så det er ikke ønskelig å diskutere der? Jeg har lurt litt på det, for jeg har sett at den type kategori er klite brukt på NM også. Kanjs ejeg kan prøve å bare stenge det for innlegg, og lage et nytt underforum istedet... Skal gå å se hva jeg kan få til.

Joda, gjerne det. Det var bare at når jeg gikk inn på "Småtroll" så var det to underforumer og ingen poster, så det så ikke ut som det skulle ligge poster der, liksom, derfor tenkte jeg at kanskje et eget underforum var tingen. Men hvis tanken er at generell ungeprat skal ligge nettopp der, så er det jo greit. Så snart det kommer poster dit, så ser jo folk at det er der man skal skrive.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:46   #10
Baronessen
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 6
Baronessen kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Underforum om ungene?

___

Baronessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:50   #11
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underforum om ungene?

Men atte...Kanskje det hadde gått an å ha et forum for posting av bilder av vidunderene lagt under medlemssalongen? Jeg liker i hvert fall ikke å legge ut mye bilder på åpent forum.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:52   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Underforum om ungene?

Sjekk datoen.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:05   #13
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underforum om ungene?

Baronessen fortsetter å streke ut det hun har lest. Jada. Du har noe å henge fingrene i.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:38   #14
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underforum om ungene?


Dette er fantastisk morsomt!
Vi har tidligere hatt forumtroll, men nå har selveste Streken kommet!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:40   #15
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Underforum om ungene?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.


Dette er fantastisk morsomt!
Vi har tidligere hatt forumtroll, men nå har selveste Streken kommet!

Fantastisk ! Jeg har lurt på hvor det ble av han de siste 20 årene.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:42   #16
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Underforum om ungene?

Jeg er forvirret. Hva skjer, her kommer jeg inn og søker på uleste innlegg også popper det opp en haug med gamle tråder fra 2006.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:43   #17
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Underforum om ungene?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg er forvirret. Hva skjer, her kommer jeg inn og søker på uleste innlegg også popper det opp en haug med gamle tråder fra 2006.

Ferskt medlem som henter opp gammelt rett og slett, og setter en strek.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:43   #18
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underforum om ungene?

Det er Streken.
Man lurer på om det er spam, poengjakt, poengtering, eller noen som har begynt å lese FP fra begynnelsen av.
Jeg holder en knapp på Streken.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:45   #19
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Underforum om ungene?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Fantastisk ! Jeg har lurt på hvor det ble av han de siste 20 årene.

Han er her. Hver dag.

  Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:45   #20
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Underforum om ungene?

Dæsken da har man mye fritid vist man skal lese alle trådene fra forumet startet.

Tipper det er streken jeg også.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no