Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er dine beste, dyre kjøp?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 22:41   #1
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er dine beste, dyre kjøp?

Hvilke barneprodukter har du lagt ut mye (mye er jo relativt, men ...) penger på og som du er knallfornøyd med?

Reima Tec dresser i ulike fasonger. Superfornøyd, ikke hatt bedre dresser.

Ulike bæresjal og mei tai. Fantastisk å bære i, både korte og lange turer.

Teutonia-vogner. Av alle duo-vognene jeg har hatt, har jeg vært mest fornøyd med mine Teutonia.

Skoringens goretex til barn, ikke Ecco, men diverse andre de har. Veldig fornøyd, gode og varme og holder vannet ute.


Sist redigert av Sitron : 02-10-06 kl 00:05.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:45   #2
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Den indiske babyvuggen fra www.laidback.no kr 1600,- men verdt hver krone

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:48   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Simo kombivognen til 6500 kroner i 2002. Uten sammenligning.

Den vognen ble brukt hver dag i tre år til Frøkna (vi hadde aldri noen annen vogn – ikke så mye som en paraplytille), og nå skal den brukes til Blobben.

Den er fabelaktig god å trille, Frøkna hadde det romslig, lunt og behagelig i den, og den ser helt OK ut. (Ensfarget svart, så ikke fancy, men blir ikke umoderne heller.) Knallkjøp, rett og slett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:53   #4
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Den indiske babyvuggen fra www.laidback.no kr 1600,- men verdt hver krone

Den så genial ut!

Elefanten- og Eccosko har vært relativt kostbare, men absolutt gode.
Det samme gjelder Trolldresser.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:59   #5
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Trolldresser, Reimadresser, Reimaluer i vindtett stoff, HTS BeSafe Kid (vesla satt bakovervendt til hun var 107 cm lang!), Elefantensko.


Robeez-skoene er jo ikke så veldig dyre, men koster litt. De er knallgode.

Litt på siden av tema her kanskje, men Paul Mitchell hårprodukter for barn er supre. Vesla her i huset får lett flokete hår, er temmelig hårsår, og vil absolutt ikke klippe seg. Men om vi bruker ordentlige produkter på håret hennes blir det silkemykt, og floker seg sjelden.


Sist redigert av Bokormen : 01-10-06 kl 23:13. Årsak: Måtte føye til mer :)
Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:00   #6
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Skip hop stelleveske. Dyr, men utrolig praktisk.

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:07   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Fuzzibunz og Happy Heinys lommebleier med bambusinnlegg og hampinnlegg.
Dyrere enn mange andre tøybleier, men virkelig verd prisen.

Merrell-sko - Har kjempegod passform for mine føtter.

Crocs Hydro- ikke så dyre på nett, men ganske dyre om de skal kjøpes til veil pris i Europa.

Marimekkoveska mi- ganske dyr til å være en enkel stoffveske, men den er virkelig fin synes jeg.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:13   #8
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Alle mine bæresjal, mei taier, slynger etc. De er gull verdt!

Tøybleiene (MotherEase, Popolino og Fuzzibunz)

Ticket2Heaven vinterdresser

Kamik Snowkone vinterstøvler (ala Cherrox bare myye bedre)

Ja, også er jeg tydeligvis helt utafor, for jeg er stort sett veldig godt fornøyd med ullklærne fra Nøstebarn.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:31   #9
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Skip hop stelleveske. Dyr, men utrolig praktisk.

Skip Hop har jeg også. Den er verdt hvert eneste øre!

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:36   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.450
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Jeg har gjort masse gode investeringer synes jeg. Her er vel de jeg er mest fornøyd med, kjøp der jeg i utgangspunktet svettet litt fordi jeg syntes jeg brukte mye penger, men som jeg har priset meg lykkelig over i ettertid:

*Amby baby hammock. Med moms, toll og frakt fra Sverige ble det rundt 2000 for den. Ikke spesielt pen, ikke spesielt billig, men verdt hver krone. Vi har aldri slitt med legging og nattesøvn. Ikke i perioder engang! Helt utrolig. Fungerer også som reiseseng og har vært med overalt hvor vi har vært.
*Sykkelhengeren fra Trek
*Fjellpulken (Fikk den heldigvis pent brukt for 2500)
*Vogna fra Teutonia
*Soveskinnet fra Nøstebarn
*Ergo bæresele
*Babylue fra Gullull
*Babycallen fra BT
*Vesker (2 stk) fra Freitag (ikke babyutstyr)
*Diverse klær fra Katvig og Molo (først og fremst verdt pengene fordi jeg synes de er kule å se på )
*En denim overall av merket Jean Bourget. Utrolig myk og god! Kostet nesten 500 kroner og jeg brukte den på jenta til den falt fra hverandre. Bokstavelig talt. Når den var skitten ble den kasta i vaskemaskina på direkten, tørka og tatt på neste dag. Var av typen som "vokste med henne" og vi brukte den fra hun var 8 til hun var 14 måneder. Da hadde den hull på begge knærne og måtte dessverre legges vekk.

Også har jeg selvfølgelig kjøpt masse billig da, som jeg er strålende fornøyd med.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-10-06 kl 10:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:38   #11
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Bugaboo'n er det dyreste og et av de beste kjøpene jeg har gjort. Den har kjøpt meg mange ekstra timer med soving på snuppa. Det er gull verdt I tillegg er den knall å ha med på ferie og trilleturer ellers.

Bilsete med base, var dyrt når vi kjøpte, er også et av våre beste kjøp. Det å slippe å styre med selen hver gang setet skulle inn eller ut er også vel verdt litt ekstra penger.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:42   #12
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Den totalt lattelige hysteriske pustealarmen til førstemann, to plater under madrasen og boks som lyser grønnt og lager ekkel lyd om det ikke var registrert pust eller bevegelse .

Fullstendig idiotisk , men utrolig beroligende sov som en stein og var aldri redd for å gå inn i rommet om han sov lenge.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:45   #13
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Ja, hvor skal jeg begynne....

*OTH vognene, både singel og dobbel.
*Skip*Hop Duo. God plass, samtidig som den ser nett ut
*badestol
*Combisleeperen fra www.going.no
*Babybagen fra www.going.no - hadde ikke kommet oss levende gjennom kolikktiden uten
*Oldenwalder Holly vinterposen
*Trolldressene
*Kivatluene
*Lammeskinnene fra Nøstebarn

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 00:30   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Buggisen (Frog). Utrolig mye bra vognbruk vi har fått ut av den vognen.









Skip*hop Pronto - bitteliten stellemappe, perfekt til 2år+ som spiser vanlig mat og ikke trenger ørten ting når man er i byen eller på tur - bare bleier og en grei måte å skifte dem på.

Duo'en var genial så lenge jeg trengte stelleveske!





Phil&Teds reiseseng. Fordi den går oppi kofferten - på tvers! - og bare veier litt over 2 kg. Med den føler puddingen seg alltid hjemme, uansett hvor hun sover.







Spisestolen vi har nå, fra Mutsy - så deilig enkel å tørke av.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 07:06   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Ecco goretex, tripptrappstolene (brukes fortsatt til tiåringen), sykkeltrille (ikke så dyr, men dog så praktisk), Bergans skolesekker.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 08:31   #16
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

HH vår/høstdresser
Reima dresser
Kamik vinterstøvler
Ulltøyet fra Nøstebarn
Soveskinnenne, som etterhvert ble vognskinn

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 02-10-06 kl 12:43.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 08:51   #17
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Missa er min utstyrskonsulent, så jeg har bare bra kjøp så langt
I tillegg til mye av det Missa har har vi i tillegg maxicosi easyfix base (isofix-systemet) og setet. Det har vært utrolig digg.
OTH og Cameleon er digg vogner, hver til sitt bruk.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 08:56   #18
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

- Reima dressene
- Tripp trapp stol
- Voksiposen som jeg brukte til alle tre
- Viking Thermo extreme (cherrox)

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 08:58   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Alt jeg har kjøpt fra Phil & Teds: verdens mest geniale søskenvogn (e3), reisesenga (eldre modell enn Missa sin, men like lett og genial) og bæremeisen (har ikke prøvd meg gjennom meismarkedet, men den er god og full av fikse detaljer, og var ganske mye rimeligere enn visse norske modeller).

Jeg elsker også SkipHopen min, og så er jeg veldig fornøyd med Troll-dressene våre.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 09:28   #20
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Den indiske babyhengekøya, helt fantastisk!
De største saueskinnene fra Nøstebarn.
Nøstebarn sine ulldresser uten føtter, brukt både (litt store i størrelsen) som utedress nede vogna, og som pysj etterpå.
Didymos Indio rubin bæresjal
Colibri MeiTai

Jeg leste gjennom dette, og så innså jeg at jeg bare må pelle meg tilbake til mer alternative fora hvor det er helt klart at jeg hører hjemme.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no