|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Slottsplassen og amerikanske ambassaden evakuert, mulig bombe -Bombealarm avblåstDu store!!! De har funnet en merkelig gjenstand under en bil og satt inn full katastrofeberedskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeOg her: http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.8263961
![]() |
#4 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeHåper det er falsk alarm, too close for comfort.
![]() |
#5 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeJa altså. Jeg skulle vært evakuert muligens, men er det ikke. Hvordan får man beskjed om sånt?
![]() |
#6 |
One of These Days
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeHørte det var utvidet også. T-banen stopper på Jernbanetorget og Majorstua og snur. Håper de får avklart situasjonen kjapt og ordnet opp! (Som i at det ikke er noen bombe.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeKrysser alt jeg har for at dette er falsk alarm. Det kan ikke være en ny bombe. Det bare kan ikke.
![]() |
#9 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeNå ble jeg litt stressa kjenner jeg. Vi hører masse "sirenebiler", men har ikke fått beskjed om evakuering.
![]() |
#10 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeÆsj, så ekkelt. Veldig bra at sånt blir tatt alvorlig, men satser veldig på at det er "ingenting"!
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeJeg skjønner ikke Twitter, så jeg holder meg til VG og aftenposten
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeJeg håper inderlig det er falsk alarm.
![]() |
#17 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeUff. Dette er ekkelt.
![]() |
![]() |
#20 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Slottsplassen og amerikanske ambassaden + radius 500m evakuert, mulig bombeSer at de ikke har evakuert UD, det synes jeg var rimelig merkelig. Da stresser jeg litt ned. Vi holder til midt mellom UD og Aker Brygge ca, mulig vi er akkurat utenfor sonen.
![]() |
|
|