|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Str. på skolesekken til 4. klassingeneNå som de minste gulla mine skal begynne i 4 klasse var det virkelig på tide med ny sekk. Men de falt for hver sin beckman på 32 liter..
|
|
|
|
#2 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Str på skolesekken til 4 klassingene..Mener det var 28-liter størsta fikk da hun begynte i 4.kl. Hun bruker den enda og begynner i 6.kl nå. Hun er ca.155 cm høy nå, så 32 liter høres stort ut i mine ører?
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Str på skolesekken til 4 klassingene..Ja det var 30 liter jeg hadde sett for meg egentlig da..28 liter er jo bare 4 liter større enn den de hadde! Ja,ja, de skal no fint få bruke den, men tenker jeg venter litt før jeg kaster de gamle..
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingeneIkke kast de gamle, gi de til Fretex el. UFF har også tidligere samlet inn skolesekker til Afrika.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingeneMin eldste fikk Beckmann 30 liter sekk når hun startet i 3. klasse og det gikk helt fint. Hun skal få ny nå. Beckmannsekken er forferdelig lite praktisk og er også delvis ødelagt. Vi er fryktelig misfornøyde med akkurat den sekken, så det blir ikke Beckmann på henne nå. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingene
Hva var det dere var misfornøyde med?
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingeneSekken har en utforming som gjør den upraktisk i bruk. Hun har en "meldemappe" som hun må ha med seg daglig. Dette er en helt vanlig strikkmappe i plast. Vi har kjøpt den minste vi fant, men den har likevel ikke plass i sekken uten å stå halvveis på skrå. Det blir også fryktelig trangt til bøker. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingeneBeckmann 32 liters er den med glidelås på toppen det?
|
|
|
|
#9 |
|
Hertuginne
|
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingeneStorebror er 145 nå og planen er at han skal bruke sin 25 L Berganssekk i et par år til, han fikk den i fjor da han begynte i tredjeklasse. På storebror ville 32 L vært altfor stort nå, men jeg tror 28 L ville passet helt greit.
|
|
|
#10 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingeneSnuppa fikk 28l i fjor. Hun er lang. Tror vi kan bruke den ett år til. Bergans. Den har holdt seg bra til tross for at hun ikke er så forsiktig.
|
|
|
#11 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingene28 fra beckman. Den er fint passe til han. Selv har jeg samme i 32 L. Den er for stor til meg og ikke god på ryggen min. Gått ned til 28 jeg også.
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingeneVi kjøpte nettopp 28 l Bergans til vår fjerdeklassing. Han er vel rundt 145 høy, tenker jeg. 30 l synes jeg så veldig stor ut. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingeneEldstemor starter i 4. klasse, og fikk ny nå. Hun var helt klar på hva hun ville ha, og selv om den ser litt stor ut på henne, så tror jeg nok det skal gå bra. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Str. på skolesekken til 4. klassingeneTror niåringen har 28 liter fra Bergans, med glidelås x 2, fikk den i tredjeklasse. Passer greit, han er lang i ryggen da og over 140. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Str. på skolesekken til 4 klassingene
Det er denne vi har kjøpt også
|
|
|
|
#16 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Str. på skolesekken til 4. klassingeneMin snart 4.klassing har sett seg ut denne fra Beckmann:
|
![]() |
|
|