|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor finner jeg fine regnfrakker?Jeg må ha en skikkelig regnfrakk, siden den jeg har er pen men ikke holder vann ute. Jeg vil gjerne ha en knelang sak, siden jeg er kjoledame, og den må gjerne se litt snasen ut uten å koste mange tusen kroner. Noen som har tips til hvor en kjøper slikt nuh til dags? Nett eller fysisk i Osloområdet.
|
|
|
|
#2 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Jeg kjøpte etter råd herfra Merrell, og den er veldig veldig snasen og lekker. Rekker godt ned på låret (mine lår er lange), holder bergensregnet ute og er skikkelig fin. Jeg synes å huske at den koster like over to tusen.
|
|
|
#4 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Jeg er på jakt etter akkurat det samme.
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?
Det gjør for så vidt jeg også altså. Men jeg trodde det var sånn helt hinsides dyrt å få ei helt skikkelig regnfrakk (hadde satt av fem tusen jeg fikk i gave til formålet), og ble positivt overrasket.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Jeg liker Danefae. Har hatt min Else i noen år og nå er hun egentlig ganske sliten. Etter lang og tro tjeneste blir det nok noe lignende igjen.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Jeg har en Didriksson som jeg kjøpte på salg til godt under tusenlappen. Jeg tror de koster rundt 1500 nye, litt usikker. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Jeg har en Didrikson regnkåpe. Litt lang. Fungerer også fint som vindjakke når vi står langs fotballbanen og heier i enten regn eller blåst.
|
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Jeg er veldig fornøyd med min Didrikson. *kjoledame* |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Jeg har også en fra Didriksson som funker fint (også kjoledame). Jeg kjøpte den på Svinesund siden XXL ikke tar inn så store størrelser som jeg trenger. Der var det også litt billigere.
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Aha, det høres ut som det jeg trenger og i grei prisklasse. Da skal jeg sjekke ut XXL ved første anledning, takk!
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?
Var innom Skogstad i går. De hadde regnkåper til kr. 799. Jeg har lyst på litt farge, så disse var litt kjedelige for min del (sort med litt lilla detaljer, beige, sorte med beige mønster, beige med grått mønster). |
|
|
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Jeg er skikkelig fornøyd med min Merrell, og har brukt den masse. Den er pen og elegant i snittet, og den er ikke antydning til klam, så den er en sånn man kan ta på seg når man bare tror det kanskje blir regn. Mitt eneste ankepunkt er at den kunne vært bittelitt mer innsvingt i fasongen.
|
|
|
#18 |
|
I mål
|
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Jeg var i den nye store Sportshopen ved Grebbestad i Sverige nå nettopp (ikke at det egentlig er Osloområdet...), og der hadde de mye Didriksson, en del ukjente merker og noe Bergans. Det var en nydelig Berganssak, enkel, mørk blå med hvite detaljer der, til 1400 kroner, og jeg hadde kjøpt den hvis de hadde hatt størrelsen min (hadde M og XL, jeg trenger L). |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Hmm, jeg var sikker på at jeg svarte her...
|
|
|
|
#20 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg fine regnfrakker?Kan bare skrive under på at Merrell regnkåpen er både flott og utrolig god. Jeg har fått massevis av positive kommentarer på den. Sist redigert av Liljekonvall : 07-08-12 kl 00:48. |
|
|
|
![]() |
|
|