|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
SovevognJeg har utrolig lite kunnskap og erfaring med vogn, og stort sett føler jeg at jeg går mot strømmen. Min sønn på tre år sover veldig godt i sin P&T Classic, han var altfor lang for vanlig simo kombi i våres. Nå bytter vi barnehage og må ha sovevogn igjen. Jeg har ikke råd til å bruke mye penger på dette og antar han slutter sove etterhvert. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: SovevognJeg kan ikke se for meg at du får plass til vognpose i noen av disse, men har bare erfaring med Zapp selv. Den er veldig kort til beina, det er bare så vidt min på 20 mnd. har plass, han må sitte med "bøy i knærne".
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SovevognHar hørt at endel bruker teutonia y2k som sovevogn. De får du veldig billig på finn nå, for de begynner jo å bli gamle.
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: SovevognSimo 128 eller hva den heter nu for tiden. *fossil* den er i alle fall lengre en simo kombi og lette å gå tak i. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: SovevognSjekk på finn ja - Simo vognene som er bare sportsvogner er som oftest litt lenger enn de som er kombi eller duo. |
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: SovevognSimo link to er slik jeg tenker på. |
|
|
|