|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Søt og rar
|
Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Eldstemor skal begynne i 3. klasse.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Nei, mine har alle tre fått ny til 4. klasse, noe mange andre også fikk. Noen fikk ny til 3. klasse. Mine hadde Beckmann sekker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?De får ny hvis den er ødelagt eller har vokst ut av den. Har ikke inntrykk av at barn får ny sekk hver høst nei
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Min skal begynne i andre klasse og får ny sekk, og da håper jeg virkelig den passer mer en bare ett år. Grunnen er at de fikk sekk fra fylket, og den er en smule for liten til han nå.
|
|
|
|
#5 |
|
I endring
|
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Når sekken blir for liten eller ødelagt tenker jeg, de har hatt maks 2 bøker i den nå så innholdsmessig vil den nok passe en stund til.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Det lurte jeg på også. 22-litern passer bra fremdeles, og så lenge han får plass til det han skal tenkte jeg ikke å bytte. Men jeg var et øyeblikk bekymret for om førsteklassesekker plutselig ble fryktelig barnslige i tredjeklasse.
|
|
|
#7 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Storesøster fikk ny til 4 klasse da den gamle fungerte fint til da. Men det var flere i klassen som fikk ny til 3 klasse. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Eldste fikk ny i 4. klasse. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Hos oss ble 22 liter nesten for liten i 2.klasse. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Jeg tror det er nokså vanlig å få ny i 4. klasse. Vet at min niese fikk ny i 3. Det var fordi hun syntes sin var barnslig. Hun fikk beckmann med glidelåser. Jeg tenker vi skifter sekk i 4. klasse med mindre hun vokser ut av den før. Det er ikke utenkelig at hun må ha ny i 3. siden hun er lang.
|
|
|
#11 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Hun fikk da den første var liten, det var i 3.klasse.
|
|
|
#12 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
![]() |
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Min får ny nå, til andre klasse, men det er fordi han klarte å ødelegge den første beckmann sekken sin. Prøver Lego denne gangen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bokglad
Hvor: Agder
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Mine har vel fått ny sånn ca. til 1., 4. (eller 5.), 8. og til de begynner på videregående.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Min eldste har fått ny sekk ved 1., 4. og nå til 8. klasse. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Her får dem i 2 siden vi får oransje sekker for 1 klassingene og i 4 klasse for da trenger dem gjerne større sekk, og så har elste fått ny nå siden hun starter i 8 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Storebror fikk da han begynte i tredjeklasse, han er relativt stor for alderen og Beckmannsekken var for liten.
|
|
|
#17 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Min fikk ny halvveis i 3. pga størrelsen på sekken.
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Min datter har fått ny nå, og skal begynne i 4. klasse. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Vi tenker å bruke sekken til den blir ødelagt eller for liten. Han skal begynne i 4. Klasse og sekken passer fortsatt.
|
|
|
|
#20 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?Snuppa skal få ny nå før 3. Klasse fordi hennes er ødelagt. |
|
|
|
![]() |
|
|