Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lene V

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-07, 15:00   #1
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Lene V

Kjøpte 3 topper på Lene V her for ei stund siden. De var sånn utrolig bra lengde på dem (kjedeligste som finnes er når mann kjøper en topp så er den for liten etter første vask). Liker ikke å gå med bar mage.
For å gjøre hisorien litt kort så viste det seg at alle 3 toppene hadde dårlige sømmer. Den ene bytta jeg, men viste seg at den også var dårlig sydd.Gikk opp i sømmene etter første gangs bruk alle sammen.
Er så utrolig kjedelig

Så er saken den:
Skal jeg boikotte Lene V pga dårlig kvalitet på klærne?
Eller skal jeg våge å handle der flere ganger?
Hva er deres erfaring med Lene V?

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 15:35   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lene V

Fikk du byttet dem da?

Gammel 07-04-07, 16:28   #3
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har dessverre de samme erfaringene med klær fra LeneV. Dvs toppene. De mister formen i første vask. Jeg kjøper ikke flere topper der.

Gammel 07-04-07, 18:14   #4
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Fikk byttet den ene, men skulle bytte de andre en annen plass en der de var kjøpt og det var ikke lett. Tok ikke vare på kvitteringen fordi jeg hadde jo ikke tenkt å bytte dem, og da viste det seg å være veldig vanskelig. Hadde vært greit at jeg ikke fikk byttet uten kvittering om de ikke passet eller lignende, men her var det jo feil på produktene.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 18:19   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke kjøpt klær på LeneV så ofte jeg, så jeg kan ikke si jeg har noen erfaringer. Men har erfart noe lignende med feks Popin

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 18:19   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått mye klær med dårlig kvalitet på Lene V. Sømmer som går opp, stoff som revner, fasonger som blir ødelagte og klær som krymper for mye i vask. Men jeg har alltid fått god hjelp der, og det har vært greit å klage på klærne. Har fått bytte, prisreduksjon, tilgodelapper og levert til omsøm.

Sist redigert av Kaija : 07-04-07 kl 20:06.
Kaija er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 19:47   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri handlet der, men jentee har kjøpt noen topper der
Jeg må nok si meg enig i at kvaliteten dessverre er den samme som dere andre har erfart, veldig dårlig kvalitet.
Sømmer som rakner,fasong som endrer seg veldig i vask og i det hele tatt dårlig kvalitet

Gammel 07-04-07, 21:00   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jag handler mye på Lene V og har bare gode erfaringer. Toppene holder seg i fasong, det samme gjør jeans og gensere. Jeg har aldri hatt problemer dersom jeg har reklamert eller klaget av noe slag.

De siste årene har jeg kjøpt en del jakker på Lene V - Ok pris og greie jakker. Jeg er litt bruk og kast dame og synes det er OK å kjøpe relativt rimelige klær som jeg kaster når jeg er lei dem.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.