|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Lene VKjøpte 3 topper på Lene V her for ei stund siden. De var sånn utrolig bra lengde på dem (kjedeligste som finnes er når mann kjøper en topp så er den for liten etter første vask). Liker ikke å gå med bar mage. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lene VJeg har dessverre de samme erfaringene med klær fra LeneV. Dvs toppene. De mister formen i første vask. Jeg kjøper ikke flere topper der.
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Lene VFikk byttet den ene, men skulle bytte de andre en annen plass en der de var kjøpt og det var ikke lett. Tok ikke vare på kvitteringen fordi jeg hadde jo ikke tenkt å bytte dem, og da viste det seg å være veldig vanskelig. Hadde vært greit at jeg ikke fikk byttet uten kvittering om de ikke passet eller lignende, men her var det jo feil på produktene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Lene VHar ikke kjøpt klær på LeneV så ofte jeg, så jeg kan ikke si jeg har noen erfaringer. Men har erfart noe lignende med feks Popin
|
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Lene VJeg har fått mye klær med dårlig kvalitet på Lene V. Sømmer som går opp, stoff som revner, fasonger som blir ødelagte og klær som krymper for mye i vask. Men jeg har alltid fått god hjelp der, og det har vært greit å klage på klærne. Har fått bytte, prisreduksjon, tilgodelapper og levert til omsøm. Sist redigert av Kaija : 07-04-07 kl 20:06. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Lene VJeg har aldri handlet der, men jentee har kjøpt noen topper der
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Lene VJag handler mye på Lene V og har bare gode erfaringer. Toppene holder seg i fasong, det samme gjør jeans og gensere. Jeg har aldri hatt problemer dersom jeg har reklamert eller klaget av noe slag. |
|
|
|
![]() |
|
|