Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Husker dere den røde kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-12, 03:29   #1
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Husker dere den røde kjolen?

Den som var brukt av en superstjerne men som kostet lite fra asos?

Jeg bestilte den og har brukt den to ganger.
En gang på byen og to fremmede damer kom bort til meg med komplimenter! Aldri skjedd før!

Og så brukte jeg den i en familiebursdag! Aldri fått så mye oppmerksomhet pga fin kjole!

Vi var jo flere som kjøpte den. Flere med erfaringer?
(unnskyld om det er en tråd om det. men fant ingen)

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 09:43   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker dere den røde kjolen?

Jeg husker og har! Og jeg har samme erfaring som deg: masse komplimenter og oppmerksomhet de gangene jeg har hatt kjolen på.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 09:50   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Bilde?

Gammel 05-08-12, 10:08   #4
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Gammel 05-08-12, 11:02   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Man legger merke til rødt.

Gammel 05-08-12, 11:07   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Man legger merke til rødt.

Ja, på godt og vondt. En "stygg" rød kjole blir enda styggere nettopp fordi den er rød. Og en "fin" rød kjole blir dobbelt så fin.

Gammel 05-08-12, 11:08   #7
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ja, på godt og vondt. En "stygg" rød kjole blir enda styggere nettopp fordi den er rød. Og en "fin" rød kjole blir dobbelt så fin.

Så sant.

Gammel 05-08-12, 11:30   #8
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også kjolen, men ikke brukt den enda. Hvilken farge på skoene har dere hatt til den?

Gammel 05-08-12, 11:48   #9
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var så heldig at jeg fikk kjøpe Martis sin, og jeg har samme erfaring. Jeg tror jeg har fått komplimenter hver gang jeg har brukt den. Den sitter strålende og er veldig behagelig å gå med.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 12:16   #10
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ååååååå, nydelig kjole!!! :trenger:

Gammel 05-08-12, 12:34   #11
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Hvilken farge på skoene har dere hatt til den?

Jeg har brukt både nudefarget pumps og sølvsandaler. Ut over høsten tenker jeg det kan bli fint med sort.

Gammel 05-08-12, 12:37   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det ikke noe med at denne kjolen var ganske lang?

Gammel 05-08-12, 12:40   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, nydelig! Hvor er den kjøpt?

Gammel 05-08-12, 12:41   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Faktisk ikke brukt min ennå, men nå fikk jeg lyst. Mann og sønn var uoppfordret begeistret da jeg prøvde den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 12:44   #15
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Var det ikke noe med at denne kjolen var ganske lang?

Jeg er 171 cm høy, og den rekker meg til midt på knærne.

Og så er den kjøpt her.

Gammel 05-08-12, 12:45   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt min et par ganger, men jeg blir liksom ikke fortrolig med at den ikke har noen utringning. Det er nesten så jeg vurderer å få den sydd om, for ellers er den veldig meg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 12:55   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns også den er litt tett i halsen. Jeg har den i svart også, så kanskje jeg skal prøve meg på å forandre litt.

Gammel 05-08-12, 13:08   #18
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Jeg synes halsen er kjempefin! Den er med på å gi kjolen det lille ekstra, synes jeg.

Gammel 05-08-12, 18:07   #19
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg synes halsen er kjempefin! Den er med på å gi kjolen det lille ekstra, synes jeg.

Helt enig i det når jeg ser den på bildet, men jeg er ikke helt fortrolig med det når jeg har den på. Skal prøve å jobbe litt med meg selv.

Gammel 05-08-12, 18:49   #20
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Så bra dere også har samme erfaring som meg!

Så en lignende kjole på Cubus, men det var feil rødfarge og lett. Denne kjolen er ganske tung. Ikke at jeg legger merke til det når den er på da.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.