|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Fine bikinier for oss over 40?Jeg sliter med å finne fine bikinier. Eller, det er muligens kroppen min som sliter med å passe den type plagg ...
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fine bikinier for oss over 40?Jeg kjøper Freya-bikinier på ebay.
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Fine bikinier for oss over 40?Mitt beste bikini over 40-tips er PRØV til du finner en som gjør det den skal. Jeg avvek fra denne regelen og bestilte en fra Boden, jeg hadde flaks og den funker bra. Fin litt hipster/bokser bukse, men toppen er halterneck og oppfyller dermed ikke dine kriterier. Jeg sliter også litt med nakken, men den går greit likevel. Den har ikke spiler eller innlegg heller forresten. :€ Kjøpte også sånn tankinitopp i samme, for de dagene jeg ikke føler for å ha magen bar. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Fine bikinier for oss over 40?Jeg har flere bikinier fra Fantasie, som jeg liker veldig godt.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Fine bikinier for oss over 40?
Jeg fant, av alle ting, min på Cubus!
|
|
|
#7 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Fine bikinier for oss over 40?Takk for tips!
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Fine bikinier for oss over 40?Mitt tips er Bravissimo, Belle lingerie eller liknende. Kjøp bikinioverdel etter BH-størrelse. Det pleier å være flere bukser å velge mellom.
Nenne Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04) Sist redigert av Nenne : 06-08-12 kl 22:24. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fine bikinier for oss over 40?Mitt tips er å gå i en eller annen Changebutikk og kjøpe topp og bukse separat, i riktig størrelse. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Fine bikinier for oss over 40?Jeg ønsker meg en Seafolly. For da får jeg den overdelen og den trusa jeg liker. Steen&Strøm har de.
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Fine bikinier for oss over 40?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Enda en som trener
Sv: Fine bikinier for oss over 40?Mitt tips er også bikinier der toppen og buksa kan kjøpes separat. Har faktisk kjøpt et par veldig rimelige fra Calzedonia i år som har bra passform. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sv: Fine bikinier for oss over 40?Jeg skal til London i oktober og skal innom Bravissomo. Har god erfaring med BH derfra, så jeg tenkte jeg skulle prøve lykken med bikini der. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Fine bikinier for oss over 40?Takk for tips!
|
![]() |
|
|