Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vakuumklesposer

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-07, 19:02   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Vakuumklesposer

Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike poser man suger lufta ut av bortsett ifra på TV-shop?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 19:08   #2
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vakumklesposer

Hvorfor ikke handle på TV-shop?

Jeg bruker de og er kjempefornøyd.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 19:12   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakumklesposer

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Hvorfor ikke handle på TV-shop?

Jeg bruker de og er kjempefornøyd.

Vet ikke helt, men har litt sperre for akkurat det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 19:14   #4
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Fordi?

Det er vel akkurat som all annen nettshopping?

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 19:21   #5
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakuumklesposer

vakumposer? Noe jeg har gått glipp av? Link?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 19:24   #6
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Fordi?

Det er vel akkurat som all annen nettshopping?

Det er helt sikkert det.
Hvis ikke jeg får tak i det andre steder ender jeg sikkert opp med å bestille derifra.

Hvis noen vet om butikker som selger, vil jeg veldig gjerne vite det.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 19:26   #7
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

vakumposer? Noe jeg har gått glipp av? Link?


http://www.tvshop.com/index.phtml?se...55123a81432f1a

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 19:28   #8
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Jeg lurer også. Egentlig kunne jeg tenkt meg å finne en vanlig butikk som selger slike, slik at jeg kan velge størrelse og slikt selv. Synes dessuten det blir litt dyrt med frakt. Hadde ikke tv-shop en butikk i Oslo? Den ble kanskje lagt ned?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 19:36   #9
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Jøss! It's magic! Sånne skal jeg jaggu meg bestille. Er jo genialt for vintertøyet som skal bort nå.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 20:41   #10
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Jeg har hamstret fra TV-shop og er veldig fornøyd. Genialt når man f.eks. skal reise på fjellet med digre jakker, gensere, skitøy osv. Har også stablet bort en del gjestedyner, puter, pledd og sengetøy.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 22:23   #11
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Det ser ut som de har noe hos ellos:

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink=

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink=

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink=

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 23:06   #12
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Her ser det ut til at man kan få syv bager for 19.95 $. Det må da være billig?

http://www.myspacebag.com/

På ebay finnes også en del:

http://home-garden.listings.ebay.co....istingItemList

Google "vacuum storage bag", så dukker det opp en del.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 23:21   #13
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Her ser det ut til at man kan få syv bager for 19.95 $. Det må da være billig?

http://www.myspacebag.com/

De sender bare til USA og Canada.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 23:46   #14
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

De sender bare til USA og Canada.

Jeg har nå bestilt meg 15 stk fra ebay. Det er kun noen selgere der som sender til Norge. Betalte 350,- inklusiv frakt for 15 stk. På tv-shop koster det omtrent 400,- for 6 stk så vidt jeg husker.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 08:19   #15
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Hvis folk ikke vil handle via TVshop på nett ser jeg ikke helt for meg at de handler fra ebay

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 08:41   #16
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Hvis folk ikke vil handle via TVshop på nett ser jeg ikke helt for meg at de handler fra ebay

Det gjør jeg. Min TVshop-sperre dreier seg ikke om netthandel, men om kvalitet. Sikkert bare fordommer, men jeg får litt "AS Select" følelse (eller AS Defekt som vi kalte det).

Irma, kan du rapportere om posene var bra når du får dem?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 08:42   #17
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det gjør jeg. Min TVshop-sperre dreier seg ikke om netthandel, men om kvalitet. Sikkert bare fordommer, men jeg får litt "AS Select" følelse (eller AS Defekt som vi kalte det).

Irma, kan du rapportere om posene var bra når du får dem?

Du får de samme posene på ebay som på TVShop tror du kvaliteten er annerledes av den grunn? Men billigere kan det bli på ebay hvis du slipper unna moms og toll.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 08:49   #18
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Ellers er det viktig å sjekke opp at posene kan brukes også uten støvsuger eller andre duppeditter. For meg er iallefall det viktig som bruker de på reise og det er ikke alltid jeg har en støvsuger for hånden. :tips:

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 09:03   #19
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Du får de samme posene på ebay som på TVShop tror du kvaliteten er annerledes av den grunn? Men billigere kan det bli på ebay hvis du slipper unna moms og toll.

Ikke hvis det er de samme posene, selvfølgelig.

Men nå snakket jeg altså om mine egne personlige fordommer. TV-shop gir meg inntrykk av billig og dårlig (kanskje pga alle de elendige treningsapparatene, og ikke minst de elendige reklamene for dem). På ebay har jeg imidlertid handlet mye, og det har nesten alltid vært bra. Ebay er jo mange selgere, man må se an hva man kjøper, og hvem man kjøper av. Det var derfor jeg ba Irma om å fortelle hva hun syntes om posene.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 11:22   #20
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vakuumklesposer

Jeg skal rapportere om posekvaliteten allium. I pakken jeg kjøpte var det tre "reiseposer" med enveisventil som kan brukes uten støvsuger. Jeg tror det skal dekke vårt behov. Det står detaljerte størrelser og funksjon i annonsene på ebay. Man får også pakker med 30 poser, men da kommer man over mva og tollgrensa.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no