Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

MMF eller marsipanlokk?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-12, 20:18   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MMF eller marsipanlokk?

Knerten ønsker seg Star Wars-kake til bursdagen sin og det mest avanserte jeg ha nubbsjanse til å få til er en kake med svart lokk og et spiselig Star Wars-bilde.

Bilde har jeg kjøpt. Svart farge har jeg kjøpt. Nå er det store spørsmålet om jeg skal legge på marsipanlokk eller lokk av MMF. Jeg tenkte å ha det på sjokoladekake, og i så måte antar jeg MMF smaker best. Samtidig er jeg en kløne uten sidestykke, så dersom marsipan er enklere å farge/kjevle ut, så er det kanskje å foretrekke likevel.
Så hva er enklest?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.