Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Problemer med FP på iPhone

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-12, 23:51   #1
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Problemer med FP på iPhone

Jeg får plutselig ikke til å logge meg inn her på FP på iphonen, hva skjer? Jeg får opp innloggingssiden, logger inn, får beskjeden " Takk for at du logger inn ***", og så havner jeg på innloggingssiden uten å komme inn.

Noen som skjønner hva som skjer? Tidligere kom jeg jo rett inn!

Gammel 08-08-12, 13:11   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Problemer med FP på iPhone

Kanskje du trenger å starte Safari på nytt? Gå til hjem-skjermen, trykk 2 ganger på knappen under skjermen, hold på Safari-ikonet som dukker opp til det begynner å dirre, så klikker du på krysset.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 13:13   #3
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Evt. kan du prøve å laste ned gratis Google Crome app, som er mye kjappere enn Safari.

Gammel 08-08-12, 13:35   #4
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Takk for tips! Slettet bokmerket jeg hadde på FP, lastet ned Chrome og nå kommer jeg inn igjen

Gammel 08-08-12, 13:41   #5
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Evt. kan du prøve å laste ned gratis Google Crome app, som er mye kjappere enn Safari.

Chrome på iPhone er Safari med Chrome-grensesnitt og Google-konto-integrering.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 13:48   #6
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Chrome på iPhone er Safari med Chrome-grensesnitt og Google-konto-integrering.

Dette kan du sikkert bedre enn meg, men min erfaring er iallefall at Chrome er raskere i surfinga enn den Safarien jeg har på min gamle Iphone iallefall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.