Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

What to do?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 00:41   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

What to do?

Drømmer og søker på sommerferie neste år.
Har kommet over flybilletter til Venezia for alle oss fem for 4600 kr fra 22.juni til 6. juli neste år. Egentlig kunne vi tenkt oss tilbake til Mallorca som vi var i år (hvertfall mannen) men der er flybillettene 9700 kr. Jeg kunne egentlig tenkt meg Italia, men finner ikke noen kjekk overnatting nå. Er jo så mye å velge mellom, har kikka på Union Lido som er campinggreie men det virker litt stort og voldsomt.

MEN skal jeg bare kline til å bestille de billige flybillettene og ta overnatting etterhvert. Vi kan jo f.eks reise til et par forskjellige steder og.....
Er Italia kjekt i slutten av juni?. Tenker litt strand og sol og litt by.

Gammel 08-08-12, 08:01   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do?

Vi var i Italia fra 29. juni til 13. juli. Var bla annet i Venezia. Det var knall. Vi drar tilbake neste år på omtrent samme tid.

Jeg lurer også på å kjøpe billetter nå. Har funnet flere billige, dog med mellomlanding.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 08:06   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville bestilt billige billetter og tatt overnatting senere.

Gammel 08-08-12, 08:23   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og!

Hvor finner dere billige billetter?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 08:35   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestiller stadig vekk flybilletter og fikser overnatting senere.

Toffskji har lært meg at det går an å fikse overnatting når man ankommer reisemålet.

Gammel 08-08-12, 08:42   #6
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Perfekt tidspunkt for Venezia.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 08:56   #7
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg var ung ferierte jeg sammen med mine foreldre på lidoen utenfor Venezia hvert år i mange år. Jeg husker campingen Union Lido, og mener det var en gigantisk campingplass. Vi var på en annen campingplass i nærheten, som var langt mindre. Dei fiori het den, og vi likte oss veldig godt der. Der har de i alle fall bungalower som dere sikkert kan leie. Om jeg ikke husker feil var det nok i hovedsak i juni, og kanskje tidlig juli vi ferierte der. Det er et fint tidspunkt.

Jeg måtte google og fant campingen "vår", og de gode minnene strømmet på med en gang. Jeg fikk nesten lyst til å reise dit med ungene.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 10:23   #8
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Høres bra ut. Da blir det nok kanskje å bestille flybilletter i kveld, høre litt mer med mannen. Fant disse billettene på finn.no.

Takk for tips om mindre camping og Elin, skal søke opp den.

Gammel 08-08-12, 11:17   #9
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Åååå en bungalow på Dei Fiori hadde vært fantastisk. Koster litt men veldig fristende...., rett på stranda omtrent.

Gammel 09-08-12, 20:15   #10
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Fly er bestilt.
Da var det bare å gruble på overnatting. Falt veldig for Dei Fiori.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.