|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Noen som vet?
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Den blir denne ruta, tror jeg?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Det stemmer det Irma linker til.
|
|
|
|
#4 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Det går nettbuss fra Gardermoen til Kongsvinger. Sanngrunn er på veien, men vet ikke om det er noe stopp akkurat det. Ringe nettbuss og spørre? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Det er buss-stopp der.
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Nei.
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Det er en haug med bussholdeplasser langs RV2 som ikke står i den listen, de har sikkert et navn, men... Det kan hende du må be bussjåføren om å stoppe der? Jeg tok bussen dit for noen år siden, jeg tror ikke holdeplassene er "nedlagt", men kanskje det er en idé å ringe og spørre Nettbuss?
|
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Jeg skal kjøre, så for meg er det lett som bare det og komme dit, men min sære søster som ikke får tatt seg fri den fredagen jeg kjører, må komme med fly/buss senere.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Jeg tipper at bussjåføren meget godt vet hvor Sanngrund Camping er altså. |
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Det er nok bare å be sjåføren stoppe der, tenker jeg. Om han skulle sette seg helt på bakbeina er det veldig kort vei fra Skarnes, om du har mulighet til å hente henne der.
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?Ordner seg nok. Jeg kan selvsagt hente henne på gardermoen også, men da kan jeg ikke kose meg med et glass vin når jeg kommer fram på campingen.
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvordan komme seg fra Gardermoen til Sanngrund Camping?
Er det nærme deg?
|
![]() |
|
|