|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Langhelg i København med (nesten) åtteåringVi ankommer tidlig ettermiddag torsdag og reiser igjen på tidlig ettermiddag søndag. Hva MÅ vi se/gjøre? BØR vi se/gjøre? Kanskje hvis det er tid se/gjøre? Vi skal bo sentralt, rett ved Tivoli og det er selvfølgelig på lista.
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Langhelg i København med (nesten) åtteåringJeg skulle nettopp til å si dropp Tivoli.
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Langhelg i København med (nesten) åtteåringI hvertfall om du kommer med høye forventninger og gode minner fra forrige gang du var der.
|
|
|
#6 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Langhelg i København med (nesten) åtteåringVi elsket tivoli. Meg og tuppa tok masse karuseller og jeg hvinte mer enn henne.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Langhelg i København med (nesten) åtteåringVar med min datter på 7.5 nå i mai. Hun koste seg på Tivoli, men det var ikke allverdens for henne der. Ellers rakk vi litt shopping på Strøget, gode restauranter og en tur i Planeteriet og så film på Imax.
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Langhelg i København med (nesten) åtteåringJeg synes Zoo i København er av de bedre. Det er verdt et besøk.
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Langhelg i København med (nesten) åtteåringJeg elsker Tivoli i København. Har vært der mange ganger og kommer sikkert til å dra dit igjen. OK - den ene berg- og dalbanen har stått der siden faren min var barn og sikkerheten er bare sånn midt på treet (med skilt om at det er forbudt å reise seg), men vi sitter med en unge hver i vogna og vi elsker det alle 4.
|
|
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Langhelg i København med (nesten) åtteåringTusen takk for tips og erfaringer alle sammen.
|
![]() |
|
|