|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kattesand med lukt i, hvilken er best?Dette med kattedo er en relativt ny situasjon for den fisefine Dixie. Jeg renser kassen hver dag, men så fort han har lagt igjen noe der så stinker det hevd med en gang, i hele trappeoppgangen (doen står under kjellertrappa). Kjekt å komme hjem til drittlukt. Jeg mener at det tidligere fantes en kattesand med innsatt lukt, slik at det ikke luktet så mye? Den jeg bruker nå er dra dyrebutikk, og tisset samler seg i store klumper som er enkle å ta opp, det er ganske genialt. Men finnes det altså en som hjelper litt mot den lukta?
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kattesand med lukt i, hvilken er best?Har du tak på doen? Det hjalp her hvertfall.
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Kattesand med lukt i, hvilken er best?Vi har forsøkt alt mellom himmel og jord når det kommer til kattesand, og det er faktisk bare en som holder mål
![]() |
![]() |
#4 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kattesand med lukt i, hvilken er best?Vi har to katter og bruker Litter Pearls, det er det som funker optimalt for oss. Den er ikke tilsatt noen lukt tror jeg, men det lukter ihvertfall lite, vi renser også ut av sanden så fort det er noe der.
Hvordan får du kattene til å gå inn der? Vi kjøpte også sånn do med tak over, men måtte ta av fronten (altså hele den delen som døra sitter i for å få kattene til å bruke den. Når vi prøvde å sette i døra, så gjorde de bare fra seg utenfor...
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Kattesand med lukt i, hvilken er best?Det var tak på den i begynnelsen ja, det måtte vi ta av, for han nektet å gå inni.
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Kattesand med lukt i, hvilken er best?Det har heller ikke vært noe problem for guttene her å bruke do med dør, men katter er sære så vil de ikke så vil de ikke
![]() |
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kattesand med lukt i, hvilken er best?Vi bruker den store blå posen fra matbutikken, husker ikke hva den heter. Den har ikke lukt i, men den skal visst skjule lukten, og jeg merker ikkenoe særlig lukt. Vår katt bruker sjelden doen da, han går i skogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kattesand med lukt i, hvilken er best?Vi tok bare vekk luken på døra, så gikk de inn. Det hjalp en del på lukta selv om selve luken var tatt av.
![]() |
#9 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kattesand med lukt i, hvilken er best?La hvertfall ikke, hva enn du gjør, en overivrig selger lure på deg kattesand med lavendelduft.
![]() |
|
|